ČT :D si zařazením do multiplexu 3 výrazně zvýšila celodenní podíl na publiku

22. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ GRAFY – U dospělých diváků nad 15 let si Déčko polepšilo o půl procentního bodu, u základní cílové skupiny dětí od čtyř do 12 let dokonce o pět procentních bodů

Viditelný nárůst celodenních podílů na publiku zaznamenal dětský kanál České televize, stanice ČT :D, po zařazení do celoplošného multiplexu 3. Od 9. října, kdy tento program vysílá nejen v původní Regionální síti 7, ale také ve zmiňovaném třetím multiplexu, si v základní cílové skupině dětí od čtyř do 12 let polepšil v celodenním podílu na publiku o pět procentních bodů (z 15 na 20 procent) a stal se v této věkové kategorii nejsledovanější českou televizí. U dospělých diváků nad 15 let jeho celodenní podíl vzrostl o půl procentního bodu z 1,4 na 1,9 procenta. Vyplývá to ze statistik, které zveřejnily České Radiokomunikace.

K TÉMATU: Déčko se už druhý měsíc existence stalo nejsledovanější televizí u dětí od čtyř do 12 let

Data vycházejí z měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO) a poměřují průměrné celodenní podíly ČT :D u obou zmíněných diváckých skupin za jednotlivé týdny od startu Déčka na konci srpna po minulý týden. Déčko vysílá denně pouze od 6:00 do 20:00, celodenní podíly za tuto stanici se tedy dopočítávají. České Radiokomunikace neuvedly, jak se po zařazení do jejich multiplexu 3 změnil podíl kultruního kanálu ČT art, který se s Déčkem dělí o programovou pozici a vysílá denně od 20:00 hod. do třetí hodiny po půlnoci.


Zdroj: České Radiokomunikace/ATO-Mediaresearch

Vývoj celodenních podílů ČT :D na publiku starším 15 let a u dětí od 4 do 12 let za jednotlivé týdny od jeho startu 30.srpna 2013. Oranžový trojúhelník označuje vstup Déčka do celoplošného multiplexu 3.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).