ČT otestovala videoreklamu na hlasování do TýTý přes iPhone. Ujala se

8. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
8. 4. 2011

UVNITŘ DOKUMENT Novou formu marketingu na podporu hlasování v anketě TýTý 2010 vyzkoušela v aplikacích pro chytré telefony Česká televize. Před živé vysílání zpravodajského kanálu ČT 24 na iPhonech nastavila reklamu na známé tváře ČT s možností prokliku na stránku, kde jim diváci mohli dát hlas ve finále letošních TýTý. Jedná se o první test svého druhu. Nevím, kdy kdo takhle využil mobilní aplikaci, sdělil serveru DigiZone.cz výkonný ředitel divize Nová média ČT Milan Fridrich.

DOKUMENT: Mobilní marketing – TýTý 2010, kampaň pro pořady a osobnosti ČT (PDF, 374 kB)

Kampaň připravila ČT společně s firmami Mediawork a Crazy Tomato. Snažili jsme se najít novou formu podpory pro tváře a program ČT skrze chytré telefony, mobilní aplikaci. Reklama se ukázala až tomu, kdo klikl na živé vysílání ČT 24, nebyla před čtečkou webu a textovými zprávami, vysvětlil Fridrich. Kampaň probíhala od 21. března do 1. dubna. Během této doby měla 15 677 zhlédnutí a 3 839 prokliků. Čtvrtina diváků, kterým se kampaň zobrazila, tedy aktivně odešla na stránku, kde bylo možné hlasovat pro osobnosti ČT.

MM Influenceři

K TÉMATU: TýTý 2010: Většinu cen si odnesla ČT, pro Novu a Primu zbylo po jediné

Jednalo se o test, ale sám fakt, že se odehrál, je pro nás důležitý, protože se ukázaly nové možnosti, jak komunikovat podobné ankety, PR akce ČT, apely během sbírek a podobně. Především ve spojení s weby mobilních operátorů, což ukázal poslední experimentální den 1. dubna, dodal šéf Nových médií ČT. Účinnost reklamy byla čtvrtinová, což je slibné.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).