UVNITŘ DOKUMENT Novou formu marketingu na podporu hlasování v anketě TýTý 2010 vyzkoušela v aplikacích pro chytré telefony Česká televize. Před živé vysílání zpravodajského kanálu ČT 24 na iPhonech nastavila reklamu na známé tváře ČT s možností prokliku na stránku, kde jim diváci mohli dát hlas ve finále letošních TýTý. Jedná se o první test svého druhu. Nevím, kdy kdo takhle využil mobilní aplikaci,
sdělil serveru DigiZone.cz výkonný ředitel divize Nová média ČT Milan Fridrich.
DOKUMENT: Mobilní marketing – TýTý 2010, kampaň pro pořady a osobnosti ČT (PDF, 374 kB)
Kampaň připravila ČT společně s firmami Mediawork a Crazy Tomato. Snažili jsme se najít novou formu podpory pro tváře a program ČT skrze chytré telefony, mobilní aplikaci. Reklama se ukázala až tomu, kdo klikl na živé vysílání ČT 24, nebyla před čtečkou webu a textovými zprávami,
vysvětlil Fridrich. Kampaň probíhala od 21. března do 1. dubna. Během této doby měla 15 677 zhlédnutí a 3 839 prokliků. Čtvrtina diváků, kterým se kampaň zobrazila, tedy aktivně odešla na stránku, kde bylo možné hlasovat pro osobnosti ČT.
K TÉMATU: TýTý 2010: Většinu cen si odnesla ČT, pro Novu a Primu zbylo po jediné
Jednalo se o test, ale sám fakt, že se odehrál, je pro nás důležitý, protože se ukázaly nové možnosti, jak komunikovat podobné ankety, PR akce ČT, apely během sbírek a podobně. Především ve spojení s weby mobilních operátorů, což ukázal poslední experimentální den 1. dubna,
dodal šéf Nových médií ČT. Účinnost reklamy byla čtvrtinová, což je slibné.