Česká televize v listopadu zahájí vlastní informační kampaň k přechodu z analogového na digitální televizní vysílání. Zpočátku se zaměří na oblast Domažlicka, které by jako první mělo v příštím roce přijít o analogový příjem televize. Na středečním zasedání Rady ČT to řekl vedoucí projektu digitalizace ČT Pavel Hanuš. Redakce zpravodajství ČT podle něj zachytí celý proces na Domažlicku do jednoho časosběrného dokumentu.
Informační spoty z obrazovky ČT nezmizí ani po vypnutí analogového vysílače Vraní vrch. Ve vysílání se budou objevovat až do definitivního ukončení analogového vysílání v celé České republice. Kampaň ČT má podle serveru ČRo Digital probíhat ve čtyřech fázích. První, označovaná jako signální, se zaměří na celostátní informace o nutnosti přechodu na digitální vysílání a upozornění, že analogový přenos signálu časem skončí. Druhá, informační, shrne konkrétní informace o všech formách digitálního příjmu televize.
Třetí fáze bude vysvětlovací. Půjde více do hloubky a ČT během ní připraví speciální pořady a reportáže ve zpravodajství. Počítá také se semináři v jednotlivých oblastech, po kterých se bude postupně přecházet na digitální příjem televize a „road show“. První takový seminář proběhne v souvislosti s domažlickým projektem 31. října v Plzni. Poslední, pomocná fáze kampaně, divákům vysvětlí, jak řešit problémy s příjmem digitální televize a předá případné dotazy provozovateli veřejnoprávního multiplexu. Jakmile odstartuje oficiální státní kampaň na podporu digitalizace, ČT na ni podle Hanuše plynule naváže.