Hlavní navigace

ČT se Klausovi nejen omluví, ale stáhla i video z webu

7. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

7. 1. 2009

Česká televize se za „prezidentovu rozcvičku“ Václavu Klausovi nejen omluví, ale už včera také stáhla ze svého webu ono inkriminované video, které ho před novoročním projevem zachytilo v pořadu 168 hodin. Upozornil na to server Hospodářských novin iHNed.cz. ČT si s oním videem poradila doslova mistrovsky. Onu inkriminovanou část vystřihla takovým způsobem, že teď by už ji tam kdokoliv hledal marně. Můžete se o tom přesvědčit sami v archivu i-Vysílání v čase 25:38.

WT100 tip temata2

K TÉMATU: Česká televize se omluví Václavu Klausovi za záběry z pořadu 168 hodin

Přesto, že by se mohlo zdát, že tato iniciativa byla aktivitou z Pražského hradu, mluvčí prezidenta Radim Ochvat to odmítl. Kdo ale rozhodl o stažení z webu, je otázkou, protože ani sám šéfredaktor redakce zpravodajství ČT Michal Petrov k tomuto nedal pokyn. Jsem šéfredaktorem redakce zpravodajství, nikoliv internetových stránek televize. Ale pokud jsou záběry odstraněny, je to dobře, řekl serveru Petrov. Záběry měly původně sloužit pouze pro potřeby technické zkoušky.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.