Nová grafika a identifikační znělky vznikly při příležitosti letošního desetiletého výročí programu ČT Sport. Stejně jako stanice sama i její nové znělky se pohybují v širokém spektru sportovních odvětví, od těch nejmasovějších a nejpopulárnějších až po sporty menšinové, kterým ČT Sport dává ve vysílání prostor.
Identifikační znělky stanice, kterých vzniklo celkem pětadvacet, tvoří sportovní koláže a akcentují sdílenou lásku ke sportu ve všech jeho podobách: od prvních dětských úspěchů přes sport na amatérské úrovni a zapálené fandění až po přípravu na účast ve vrcholových soutěžích. Dalším prvkem nového vizuálu ČT Sport jsou také krátké pětivteřinové předěly, které se soustředí na vloženou energii, soustředění a vášeň, které každý sportovec potřebuje při přípravě a tréninku jako cestě k maximálnímu výkonu.
Chtěli jsme zlepšit orientaci diváků v široké nabídce přenosů a sportovních pořadů, které ČT Sport vysílá a které příležitostně také hostují na ostatních programech České televize nebo v nových médiích. Vyvinuli jsme proto nové navigační prvky, které zvýší přehlednost a orientaci ve vysílání, a to nejen v televizi, ale i na webech iVysílání.cz a CTsport.cz,
doplňuje art director ČT Sport Vojtěch Buchta, který spolu s výtvarníkem Danielem Řehákem a autorem hudby Karlem Havlíčkem za novými koncepty stojí.