Hlavní navigace

ČT zjišťovala, jak se lidem líbí nová loga a grafika. Uspěla u dvou třetin respondentů

30. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ DOKUMENT – Nejvíce vyhraněných příznivců i odpůrců má logo kanálu ČT Sport, který se loni v říjnu přejmenoval z původní ČT 4

Dvě třetiny lidí jsou spokojeny s tím, jak vypadá nové korporátní logo České televize, používané od loňského října. Vyplývá to z dotazníkového šetření, které si nechalo zpracovat oddělení sociologického výzkumu ČT. Kavčí hory zároveň zjišťovaly, jak se divákům zamlouvají loga jednotlivých kanálů ČT, jejich identy, předěly a upoutávky pořadů. Ve všech případech nadpoloviční většina respondentů uvedla, že se jim změny libí velmi nebo spíše líbí.

K TÉMATU: Česká televize si registruje názvy dětského kanálu. Kromě ČT 3 i ČT ahoj a ČT :D

“Korporátní logo České televize se líbí dvěma třetinám respondentů. Nejvíce vyhraněných příznivců a téměř také odpůrců má logo kanálu ČT sport. Kritičtější jsou v hodnocení muži a nejmladší respondenti,” konstatují autoři závěrečné zprávy k dotazníkovému šetření. Nový image spot ČT hodnotí kladněji ženy. “Téměř tři desetiny respondentů ve věku 15–29 let hodnotí image spot velmi kladně. Míra kritiky vzrůstá s věkem a se vzděláním,” konstatuje ČT.

MMF24

U identů jednotlivých kanálů a pořadů se hodnocení liší u různých věkových skupin respondentů. “Identy kanálů ČT 1 i ČT 2 významně častěji hodnotí lépe respondenti ve věkové skupině 30–44 let, poté míra kritiky vzrůstá s věkem. Podle pohlaví jsou patrné rozdíly pouze u identů ČT 1, které významně častěji hodnotí lépe ženy,” uvádí ČT. “Větší nespokojenost s upoutávkami pořadů deklarují muži, respondenti do 29 let věku a s upoutávkami pořadů ČT 2 zejména nejstarší diváci,” dodává.

Výzkum k oblíbenosti nových log České televize by potucek793

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).