Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Čtenářské blogy cílem PR manipulace od Martin - Internet je presne takovy jaci jsou lide u...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 4. 2008 11:13

    Martin (neregistrovaný)
    Internet je presne takovy jaci jsou lide u nej. Internet dava moznost rict nazor narozdil od jinych medii. Bohuzel dalsi media jsou obdobne zmanipulovana, jen neni prostor, kde to verejne "vytroubit".

    Reakce na diskuse na eshopechm casopisech apod: A myslite, ze v kamenne prodejne, nebo "serioznim" testu v casopise jsou uprimne informace?

    Tlak vyrobcu je tak veliky, ze jsou recenze produktu psane na miru, na prodejce je tlak, aby prodavali to spravne zbozi, regaly v urovni oci a top mista jsou plna zbozi, ktere je tlaceno vyrobci atd. A to vse za drobnou uplatu pro media, prodejce apod.

    Chtelo by se rict, ze verit nelze nicemu. A uz vubec ne tem, kteri tvrdi, ze je marketing nedeformuje v jejich preferencich.
  • 16. 4. 2008 7:43

    bez přezdívky
    Bohužel se tohle ovlivňování stává standardem.

    Všechny diskuse ve vyhledávačích a porovnávačích zboží jsou tím prolezlé, včetně diskusí pod zbožím v nejznámnějších eshopech.

    Zkuste si projít třeba fora o foťácích na grafika.cz, jak tam "nenápadné" PR jen kvete.

    Stejně tak ovlivňování veřejného mínění. Například na YouTube vynikají placení Číňani pod klipy o násilí v Tibetu. Když nemůžou klip smazat, tak aspoň napíšou, jaká je jejich "pravda".

    Internet je anonymní žumpa a nedá se na něm věřit ničemu!