Čtenářské blogy cílem PR manipulace

15. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Adam Javůrek dnes na svém blogu upozornil, že stážistka PR agentury Bison & Rose založila několik blogů na zpravodajských serverech včetně Lupy, ve kterých pod falešnými jmény a cizí fotografií propagovala nový mikroplatební systém PaySec banky ČSOB na úkor prémiových SMS. Bison & Rose, která zastupuje právě ČSOB, se po upozornění od této činnosti své stážistky distancovala s tím, že s ní ukončila spolupráci a doporučila jí tyto blogy smazat.

Adam Javůrek dnes na svém blogu upozornil, že stážistka PR agentury Bison & Rose založila několik blogů na zpravodajských serverech včetně Lupy, ve kterých pod falešnými jmény a cizí fotografií propagovala nový mikroplatební systém PaySec banky ČSOB na úkor prémiových SMS. Bison & Rose, která zastupuje právě ČSOB, se po upozornění od této činnosti své stážistky distancovala s tím, že s ní ukončila spolupráci a doporučila jí tyto blogy smazat.

Využívání blogů pro reklamní a PR účely není nijak neobvyklé, podobné méně etické formy této komunikace se však málokdy podaří prokázat. Jaký je váš pohled na tento způsob komerčně motivovaných falešných příspěvků na blozích a v diskusích? Přidejte svůj názor do diskuse pod zprávičkou (Více informací o případu přineseme v zítřejší glose Martina Kopty).

Autor článku

Autor je ředitelem médií vydavatelství Internet Info. V letech 2005 – 2008 působil jako šéfredaktor serveru Lupa.cz. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Online komunikaci se věnuje i na svém blogu www.alesmiklik.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).