Bezmozek, proč rovnou nadávky, to nechápu. Jde o to, co stojí ve smlouvě a co bylo sděleno před podpisem. Navíc sdělení "ceny napořád" se dá vykládat všelijak a tak jak jste to vysvětlil vy, cituji : cena platí na pořád, se dle českého vyjádření dá vysvětlit tak, že cena se nebude měnit.
Je to tak, nic lepsiho zde neni a protoze v CR uz nelze zakopat do zeme kabel, tak dlouho zrejme ani nebude. Nechapu ze to UPC za to stoji, stejne jako ty obstrukce s modemy, ktere ma zakaznik na sve riziko posilat postou do nejakych Kotehulek. Jako by ho neslo alespon osobne vratit v Praze.
Problém je, že pokud už má do nějakého paneláku natáhnutou optiku jeden ISP, další už to neřeší, i když připojuje vedlejší barák. Například v tomto případě má o dvěstě metrů dál sídlo PODA, ale konektivitu nedodá. To rozhodně není konkurenční prostředí, ale rozdělení teritorií, kde si každý ISP nerušeně vládne podle svého.
UPC mi dělalo problémy všude možně. Jednostranné zvýšení ceny jsem jim toleroval jen kvůli tomu, že to bylo připojení u matky, kde se mi nechtělo řešit náhradní možnost. V jedné firmě v Praze jsem opakovaně přes den naměřil rychlost na cca 10% nominální rychlosti ve smlouvě, nicméně rychlost směrem ke známým testům rychlosti byla někde na 70%. Teď to budeme rušit (už oznámeno dopisem, zatím bez reakce), tak doufám, že ještě nevymyslí nějakou kličku jak si na nás pár stovek vydělat.
Neschopnost ohledně veřejných adres je takřka pověstná. Žádost o změnu veřejných adres na stejný rozsah (síť UPC drasticky zpomalovala místní traffic) měla být vyřízena během pěti hodin. Za týden jsem byl ve firmě znovu a ještě nebylo vyřešeno. Když se to povedlo, tak po nějakých měsících se UPC rozhodlo jednu z adres opět jednostranně změnit mimo rozsah (navíc změnili tu druhou než oznámili, na což jsem přicházel dost dlouho. Na druhou stranu mi UPC tímto vydělalo možná víc peněz než kolik oni za tu dobu za připojení dostali.
V pevnem pripojeni rezidentu se porad jeste kraji kolac, jeste jsou domy kde zadny jiny pevny poskytovatel neni (O2, ktere je temer, vsude pro tento ucel pomijim), byvaji to nejrychleji navratne penize. Az se kolac rozkraji, tak se pujde i do domu kde uz nekdo jiny je. Ted je priorita co nejrychleji rozkrajet kolac. Uvedomte si ze mali ISP jedou vetsinou bez uveru a investovat mohou jen tolik co prubezne vydelaji.
Tak se stala chybka, dopis zřejmě odešel obyčejnou poštou. Tím pádem nemůžu určit, zda zrovna tenhle konkrétní dopis pošta ztratila nebo ho v UPC hodili do koše. Vtipné na tom ovšem je, že ten obyčejný dopis stál jako doporučený. Ale co už, za blbost se platí a za tuhle jen v řádu stovek. Tedy 1:0 a cca 250 Kč pro UPC. Poslal jsem nový doporučený dopis, uschoval podací lístek a nezbývá než čekat.
Stručně a jasně, jsou to dacani, jenže v Klausistánu se přesně tento typ podvodnikání podporuje. Kdysi jsme od nich měli TV, jenže když zdražili potřetí, poslal jsem je do kopru a pořídil si jako anténu kus drátu za nábytkem. Va dva měsíce přišel nějaký jejich agent a ž prý výhodná nabídka a my už nejsme to, co dřív... Odpověď byla jasná a stručná: Až to bude zdarma, tak přijďte. Přišli ještě dvakrát, zdarma to nebylo, tak zase odešli. Ono je to o tom, že je to původem holandská firma a říká se, že co Skot zahodí, to Holanďan zvedne.
Musim len suhlasit a rovnako sa sprava UPC i na Slovensku.
Mam osobnu skusenost. Mal som inet od UPC a za mesiac mi mala koncit viazanost a tym padom aj vyhodnejsia cena - som sa cudoval, ze mi zacali volat, ze mi zvysia rychlost z nejakych 10Mb/s na aktualnych 25Mb/s (s novou viazanostou).
Povodny balik uz nemali a novy bol trocha drahsi.
Nakoniec som odmietol, lebo som si chcel zvazit vsetky ostatne ponuky.
Co sa stalo, oni asi tyzden pred ukoncenim mojej viazanosti spustili novu akciu 50 Mb/s internet za tu istu cenu ako bola povodne na 25 Mb/s.
Defacto ma chceli natiahnut do horsej ponuky, kym sa este dalo.
Najlepsie je, ze mi ten 25 Mb/s i tak aktivovali - i ked bez viazanosti ale za tu vyssiu cenu. Tak som sa stazoval a dal vypoved sluzby.
Nakoniec som sa dal ukecat, ze mi aktivuju ten 50Mb/s a ze cena sa po skonceni viazanosti menit nebude. V porovnani s konkurenciou to ponuka bola dobra, tak som to prijal - po ntenzivnej emailovej komunikacii a vyjasnovaniu co a ako za kolko a ci som to dobre pochopil.
Potom ma nezabudli hned v prvej fakture prekvapit poplatkom za aktivaciu sluzby, uplna drzost - tak som sa zasa stazoval a vypisoval, ci im tam uz plne ..., alebo co.
Kopec vyhovoriek a ziadne riesenia. Nakoniec ked uz mi to bolo aj jedno, sa ozvala jedna jedina sikovna baba v tom UPC, co si to presla a uznala, ze som nebol o poplatku informovany a zariadila, aby sa mi v dalsej fakture odpocital.
UPC ako celok vnimam velmi negativne a neveril by som im ani vlastne meno, ale obcas sa predsa i tam najdu ludia, ktori maju chrakter a v ramci svojich kompetencii vedia veci riesit. Skoda ze je to skor vynimka nez pravidlo.
Ten, koho sdělení "ceny napořád" oklamalo, musí být pořádný bezmozek. To si jako někdo fakt myslel, že cena je garantována do konce všech věků? Každý člověk s trochou inteligence pochopí, že sdělení, že cena platí napořád, znamená, že nejde o plánovanou časově omezenou akci, ale normální tarif. A každý tarif platí samozřejmě jen do jeho nejbližší změny.
Kdyby jsi věděl alespoň podrobnosti, když už o tom chceš plácat ty bezmozku! UPC smlouvy uzavíralo na určito a nebo neurčito. Ale změna proběhla i když jsi podepsal na 36 mesíců smlouvu " na pořád " ( jmenuje se to tak ) ale v půlce po plácnu 10 měsících ti zvednou cenu. Proto ne všichni jsou bezmozky jako ty jsi :-* A je třeba je potrestat.