UPC mi dělalo problémy všude možně. Jednostranné zvýšení ceny jsem jim toleroval jen kvůli tomu, že to bylo připojení u matky, kde se mi nechtělo řešit náhradní možnost. V jedné firmě v Praze jsem opakovaně přes den naměřil rychlost na cca 10% nominální rychlosti ve smlouvě, nicméně rychlost směrem ke známým testům rychlosti byla někde na 70%. Teď to budeme rušit (už oznámeno dopisem, zatím bez reakce), tak doufám, že ještě nevymyslí nějakou kličku jak si na nás pár stovek vydělat.
Neschopnost ohledně veřejných adres je takřka pověstná. Žádost o změnu veřejných adres na stejný rozsah (síť UPC drasticky zpomalovala místní traffic) měla být vyřízena během pěti hodin. Za týden jsem byl ve firmě znovu a ještě nebylo vyřešeno. Když se to povedlo, tak po nějakých měsících se UPC rozhodlo jednu z adres opět jednostranně změnit mimo rozsah (navíc změnili tu druhou než oznámili, na což jsem přicházel dost dlouho. Na druhou stranu mi UPC tímto vydělalo možná víc peněz než kolik oni za tu dobu za připojení dostali.
Tak se stala chybka, dopis zřejmě odešel obyčejnou poštou. Tím pádem nemůžu určit, zda zrovna tenhle konkrétní dopis pošta ztratila nebo ho v UPC hodili do koše. Vtipné na tom ovšem je, že ten obyčejný dopis stál jako doporučený. Ale co už, za blbost se platí a za tuhle jen v řádu stovek. Tedy 1:0 a cca 250 Kč pro UPC. Poslal jsem nový doporučený dopis, uschoval podací lístek a nezbývá než čekat.