Bezpečný náskok nad konkurencí si díky seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 drží nad konkurencí televize Nova, a to nejen ve své cílové skupině diváků od 15 do 54 let, ale i u dospělého publika. Ordinaci si nenechal ve čtvrtek ujít 1,711 milionu dospělých diváků při podílu na publiku (share) 42,1 %. 40% podíl překročila Nova i u diváků od 15 do 54 let, když se dostal na hodnotu 40,19 %. Celodenní podíl Novy činil 29,81 %, v cílové skupině 15–54 dokonce 32,19 %.
MINULÝ TÝDEN: Čtvrtek opět zcela ovládla Nova, její Ordinaci vidělo 1,738 milionu diváků
Nejvíce se k Nově blížila Prima family, jejíž celodenní podíl u dospělého publika byl 21,48 % a jako jediná dokázala spolu s touto televizí dosáhnout více než 20 % celodenního podílu. Pro porovnání s čísly Nova, celodenní podíl u publika od 15 do 54 let byl u Primy family 18,06 %. Pořady VIP Prostřeno! a Obchoďák dosáhly tentokrát téměř stejného počtu diváků. U prvního jich bylo 623 tisíc (share 14,27 %), u druhého pak 624 tisíc (share 19,9 %).
TÝDENNÍ DATA: Skokanem minulého týdne ČT Sport, Prima family opět posunula letošní rekord
Česká televize zůstala se svým prvním programem na průměrném celodenním podílu 13,21 % u dospělých diváků. Hodnota ve skupině 15–54 let se však dostala pod 10 %. Archivní pořad Nejlepší Bakaláři ještě diváky lákal, bylo jich 648 tisíc při podílu 15,85 %, Okno do hřbitova už ale dosáhlo silně podprůměrných čísel. Vidělo ho pouze 289 tisíc diváků (share 7,12 %), což je ještě horší výsledek, než získal ve středu seriál Ententýky.
ČTĚTE TAKÉ: Seriál Ententýky sledovalo ve středu pouze 309 tisíc diváků. Uspěl Fanda s filmem
Podobných hodnot jako dokumenty na Dvojce dosáhl i čtvrteční duel Evropské ligy EUFA na kanálu ČT Sport. Oceán plný dobrodružství si nenechalo ujít 260 tisíc diváků (share 6,39 %), Vlak do Hong Kongu pak 224 tisíc diváků (share 5,65 %). Duel Kirjatu Šmona se Spartou Plzeň vidělo 243 tisíc diváků (share 7,9 %). Pro porovnání, zápas Viktorie Plzeň s Hapoelem Tel Aviv vidělo na Fandovi 145 tisíc dospělých diváků (share 3,79 %), z nichž 94 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let (share 5,01 %).
MĚSÍČNÍ DATA: V říjnu nejvíc posilovala Prima family. Nova, ČT 1 a TV Barrandov klesaly
A jak na tom byly menší televize? Plnoformátová TV Barrandov přilákala v případě Velkolepého století vysílaného po 20. hodině 147 tisíc diváků (share 3,6 %), o hodinu později pak 156 tisíc diváků (share 4,17 %). Její největší konkurent Nova Cinema na tom byla lépe. Námořní vyšetřovací službu si pustilo 173 tisíc diváků (share 4,26 %), ve skupině diváků od 15 do 54 let jich bylo 100 tisíc (share 4,94 %), díl vysílaný po 21. hodině vidělo 210 tisíc diváků (share 5,23 %), z nichž 126 tisíc bylo od 15 do 54 let (share 6,10 %).
NEPŘEHLÉDNĚTE: Dětský kanál ČT 3 nabídne i sport a publicistiku, prozradil jeho šéf Petr Koliha
Ve výčtu stanic měřených peoplemetry chybí už pouze sesterské kanály Primy family – Prima Cool a Prima love. Program pro muže se tentokrát musel obejít bez ligy mistrů, a po 20. hodině se musel u Těžké dřiny spokojit s 94 tisíc diváky (share 2,27 %), Elitní komanda zaujala 83 tisíc diváků (share 2,02 %). Celodenní podíl Primy Cool byl u dospělých diváků 3,1 %. Prima love měla podíl o něco nižší – 2,24 %. Chůvu k pohledání vidělo 109 tisíc diváků (share 2,7 %), kterou následoval formát Zhubni, nebo přiber. Pustilo si ho 56 tisíc diváků (share 1,37 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 13,21 | 12,42 | 9,80 | 10,00 |
ČT 2 | 3,95 | 4,31 | 4,20 | 4,46 |
ČT sport | 3,19 | 4,32 | 3,74 | 4,97 |
ČT 24 | 5.65 | 3,18 | 3,29 | 1,88 |
Nova | 29,81 | 38,15 | 32,19 | 37,79 |
Nova Cinema | 3,08 | 3,56 | 4,18 | 4,39 |
Fanda | 1,91 | 2,50 | 2,49 | 3,18 |
Prima family | 21,48 | 17,64 | 18,06 | 15,89 |
Prima Cool | 3,10 | 2,72 | 5,17 | 4,62 |
Prima love | 2,24 | 1,62 | 2,94 | 2,20 |
TV Barrandov | 3,69 | 3,54 | 3,35 | 3,20 |
Atmedia | 1,51 | 0,92 | 2,30 | 1,37 |
ostatní TV | 7,18 | 5,13 | 8,29 | 6,04 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 26,00 | 24,23 | 21,04 | 21,30 |
Nova Group | 34,80 | 44,21 | 38,85 | 45,37 |
Prima Group | 26,82 | 21,98 | 26,17 | 22,71 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch