Dokumentární cyklus Tajemství rodu, který začala od ledna vysílat Česká televize, se s diváky, dá se říci, rozloučil průměrnou sledovanosti. Poslední díl věnovaný populární moderátorce Jolaně Voldánové si nenechalo ujít 535 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 13,46 %. Sledovanost tohoto cyklu měla klesající tendenci. Startovala s více než milionovou sledovanosti, později se pohybovala pod osmi sty a následně i pod sedmi sty tisíc diváky. Poslední díly se dostaly i pod půl milionovou hranici, což platilo pro část věnovanou zpěvákovi Radku Bangovi. Poštu pro tebe si po 20. hodině nenechalo ujít 637 tisíc diváků (share 14,9 %). Celodenní podíl Jedničky byl 14,78 %.
MINULÝ TÝDEN: Tajemství rodu se stále drží na ČT 1 pod půl milionem diváků, TV Barrandov opět na svém
Spravedlivě si mezi sebe dospělé diváky a cílovou skupinu ve věku od 15 do 54 let opět rozdělily Prima family s Novou. Co do počtu diváků starších 15 let jich měly nejvíce Cesty domů – 987 tisíc (share 23,12 %). Diváci ve věku od 15 do 54 let preferovali Gympl s (r)učením omezeným – 613 tisíc lidí (share 29,02 %). Počet dospělých diváků seriálu se vyšplhal na 916 tisíc (share 21,34 %). Investigativní Na vlastní oči měly tentokrát 588 tisíc diváků (share 16,8 %). Ve skupině diváků od 15 do 54 let jich bylo 305 tisíc (share 17,77 %). Na Top Star magazín na Primě family se podívalo 552 tisíc diváků (share 18,54 %). Celodenní podíl televize u dospělého publika byl 18,59 %.
ÚTERNÍ DATA: Pořad Nikdo není dokonalý se v úterý ještě více propadl: 290 tisíc diváků
Vůně cizích krajů na Dvojce se dostala na hodnotu 308 tisíc diváků (share 7,23 %). Pro srovnání, Prima Zoom přilákala nejsledovanějším pořadem Soukromý život primátů pouze 58 tisíc diváků (share 1,43 %). Stanici se včera příliš nedařilo po celý den. Jak již bylo řečeno, žádnému dokumentu se nepodařilo překročit šedesátitisícovou hranici. Sto tisíc diváků neměl včera Smíchov ani Telka. Dokument V srdci divoké přírody vysílaný po 20. hodině vidělo 52 tisíc diváků (share 1,22 %). Celodenní podíl stanice byl 1,7 % a zaostal o 0,57 % za Primou love. Na ČT 24 vidělo nejvíce diváků, nepočítáme-li tříminutový blok Předpověď počasí, Události komentáře – 149 tisíc diváků (share 5,4 %).
ČTĚTE TAKÉ: Prima family vyhlásila casting do nové kuchařské show Zdeňka Pohlreicha
Do včerejší sledovanosti se promítly také včerejší duely fotbalové Ligy mistrů. Lépe ale vyzněly opět pro Českou televizi, která nabídla na ČT Sport Barcelonu s Paris Saint-Germain – 285 tisíc diváků (share 8,84 %). První poločas Juventus Turín – Bayern Mnichov vidělo na Primě Cool 157 tisíc diváků (share 3,66 %), druhý pak 118 tisíc diváků (share 3,87 %). Snímek Z lásky nebo pro peníze si nenechalo na Nově Cinema ujít 142 tisíc diváků (share 3,4 %), přičemž 95 tisíc (share 4,64 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Hranici sto tisíc diváků překročily i Hvězdné války – Epizoda V na Fandovi. Bylo jich 102 tisíc (share 2,67 %), z čehož 82 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let (share 4,37 %). Nejsledovanějším pořadem Primy love byl Sex ve městě – 131 tisíc diváků (share 7,67 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 14,78 | 13,76 | 9,90 | 8,92 | |
ČT 2 | 3,70 | 4,36 | 3,48 | 3,76 | |
ČT Sport | 5,83 | 8,77 | 8,04 | 11,57 | |
ČT 24 | 4,90 | 2,80 | 2,76 | 1,88 | |
Nova | 24,30 | 26,51 | 28,24 | 29,84 | |
Nova Cinema | 2,91 | 2,97 | 4,33 | 4,12 | |
Fanda | 1,62 | 2,06 | 2,45 | 3,28 | |
Smíchov | 0,74 | 0,74 | 1,22 | 1,28 | |
Telka | 0,70 | 0,85 | 0,70 | 0,67 | |
Prima family | 18,59 | 19,04 | 12,53 | 13,22 | |
Prima Cool | 3,00 | 3,02 | 4,61 | 4,04 | |
Prima love | 2,27 | 1,95 | 3,19 | 2,81 | |
Prima Zoom | 1,70 | 1,10 | 1,77 | 1,04 | |
TV Barrandov | 4,66 | 5,05 | 4,53 | 5,05 | |
Atmedia | 1,62 | 1,02 | 2,75 | 1,49 | |
ostatní TV | 8,69 | 6,00 | 9,52 | 7,04 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 29,21 | 29,70 | 24,18 | 26,12 |
Nova Group | 30,27 | 33,12 | 36,93 | 39,18 |
Prima Group | 25,56 | 25,10 | 22,09 | 21,12 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch