Sdružení CZ.NIC hodlá podpořit všeobecný zájem o službu mojeID propagační kampaní. Dva týdny po spuštění má přes dva tisíce uživatelů. Další by měli přibýt díky kampani, která se objeví v online médiích, v tisku a na venkovních reklamních plochách. Ústředním bodem kampaně je speciální stránka jednoheslo.cz, na níž návštěvníci mají najít souhrn všech informací o službě mojeID.
Kampaň by měla oslovit nejen ty, kteří na Internetu hledají seriózní informace, ale i ty, kteří se zde chtějí bavit. Hlavní výhody mojeID, jak si ho založit a jak jej používat vysvětluje fiktivní zaměstnanec CZ.NIC Aleš Mokrý, s nimž se mohli uživatelé českého internetu setkat už při projektu dobradomena.cz,
říká Pavel Tůma, šéf marketingu CZ.NIC.Službě mojeID jsme se zevrubně věnovali v článku Jak funguje mojeID?
Zdroj: tisková zpráva