Hlavní navigace

CZ.NIC podpoří mojeID reklamní kampaní

10. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Sdružení CZ.NIC hodlá podpořit všeobecný zájem o službu mojeID propagační kampaní. Dva týdny po spuštění má přes dva tisíce uživatelů. Další by měli přibýt díky kampani, která se objeví v online médiích, v tisku a na venkovních reklamních plochách. Ústředním bodem kampaně je speciální stránka jednoheslo.cz, na níž návštěvníci mají najít souhrn všech informací o službě mojeID.

Sdružení CZ.NIC hodlá podpořit všeobecný zájem o službu mojeID propagační kampaní. Dva týdny po spuštění má přes dva tisíce uživatelů. Další by měli přibýt díky kampani, která se objeví v online médiích, v tisku a na venkovních reklamních plochách. Ústředním bodem kampaně je speciální stránka jednoheslo.cz, na níž návštěvníci mají najít souhrn všech informací o službě mojeID.

Kampaň by měla oslovit nejen ty, kteří na Internetu hledají seriózní informace, ale i ty, kteří se zde chtějí bavit. Hlavní výhody mojeID, jak si ho založit a jak jej používat vysvětluje fiktivní zaměstnanec CZ.NIC Aleš Mokrý, s nimž se mohli uživatelé českého internetu setkat už při projektu dobradomena.cz,ří­ká Pavel Tůma, šéf marketingu CZ.NIC.Službě mojeID jsme se zevrubně věnovali v článku Jak funguje mojeID?

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).