Internet neustále hýbe světem a není jednoduché držet krok s jeho vývojem. Nenechte si ujít Veletrh digitální inspirace – Czech Internet Forum. Jeho jubilejní 10. ročník pořádá server Lupa.cz 21. října v Národním domě na Vinohradech. Těšit se můžete na desítky výjimečných vystoupení v čele s kontroverzním a brilantním Andrewem Keenem, který přijede až ze Silicon Valley vysvětlit, proč internet není odpověď.
Letos návštěvníky veletrhu čeká nabitý program nejenom v hlavním sále, ale zároveň poběží přednášky a rozhovory v dalších dvou sálech tematicky zaměřených na marketing a inovace.
Kdo vystoupí na Czech Internet Foru 2015?
David Vejtruba bude mluvit o obrovském projektu, kdy drogerie Teta prošla nejen rebrandingem, ale i převzetím společností Schlecker. V novém hávu pak Teta rozjíždí i digitální obrození značky. Takže se budete moct inspirovat i tím, jak digitální marketing nastartovat od nuly.
Romana Nýdrle z MAKRO Cash & Carry bude mluvit o tom, jak v MAKRO přecházejí od komunikace „1 to ALL“ k „1 to 1“. Což znamená to, že od papírových letáků postupně přecházejí na personalizovanou digitální komunikaci.
Pokud vás zajímá digitální marketing, neměli byste zmeškat přednášku marketéra roku 2014 Tomáše Gregořici, který má na starosti strategii a rozvoj digitálního marketingu ve ŠKODA AUTO.
Znáte slovenskou senzaci – létající auto Aeromobil? O něm i o snaze, jak se tento převratný vynález snaží prosadit po celém světě, bude mluvit majitel úspěšné reklamní agentury MADE BY VACULIK Juraj Vaculík.
Jak získat srdce zákazníků přes Snapchat, Periscope, Instagram nebo LinkedIn? Přínos, jaký mají malé sociální sítě i pro velké značky, prozradí Veronika Hromadová z Rémy Cointreau.
Jaroslav Vavřina z Harley Davidson Prague bude mít prezentaci o tom, jak skloubit marketing tradiční značky s moderními technologiemi.
Je připraven rozhovor s Martinem Veselovským a Danielou Drtinovou o založení internetové televize DVTV a o tom, jaké to bylo a jak vidí svou další budoucnost v dnešním online světě.
Více informací o konferenci, program, profily přednášejících najdete na stránkách konference.
Registrovat se můžete přes ONLINE FORMULÁŘ.
Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Partnery dále jsou Active24, AdForm, Česká spořitelna, HyperMedia, LMC, MojeID, T-Mobile. Mediálním partnerem je MediaGuru. Produktoví partneři jsou POF GROUP s.r.o., Profi Catering a STRV. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.