Internet neustále hýbe světem a není jednoduché držet krok s jeho vývojem. Nenechte si ujít Veletrh digitální inspirace – Czech Internet Forum. Jeho 9. ročník pořádá server Lupa.cz 23. října v Kongresovém centru v Praze. Seznámíte se s tím nejzajímavějším, co v poslední době rozčeřilo vlny českého internetového rybníku, dozvíte se, jaké jsou nejnovější trendy, co se děje a chystá v českých i zahraničních digitálních vodách.
Letos návštěvníky veletrhu čeká vskutku nabitý program složený ze 4 paralelně probíhajících programových bloků. Kromě hlavního velkého sálu poběží přednášky a rozhovory v dalších třech sálech tematicky zaměřených na marketing, nové technologie a inovace s více jak čtyřiceti řečníky z domácí i zahraniční scény. A jelikož se jedná o veletrh, bude v předsálí připraven další doprovodný program v podobě stánků s prezentacemi nových užitečných online nástrojů, aplikací a služeb.
Program už teď nabízí spoustu zajímavých jmen a lákavých témat, která vám chceme představit.
Ochutnávka témat zahraničních osobností:
-
Marketingový okamžik – Ali Jafari, Twitter (USA)
Aliho prezentace pomůže firmám pochopit sílu Twitteru a využít ho k tomu, aby našly správné lidi ve správný čas se správným obsahem.
-
Jak špičková vydavatelství mění monetizaci webu
Tony Haile, Chartbeat (USA) a Jon Slade, FINANCIAL TIMES (UK)
Tony a Jon podebatují o výzvách a problémech metrik založených na proklikovosti. Diskuse bude obsahovat data z desítek studií Chartbeat včetně souhrnných dat tisíců serverů po celém světě a reálné zkušenosti z redakčních a inzertních týmů The Financial Times.
- Cross Channel advertising – Aljosa Jenko, Httpool (UK)
Aljosa představí klíčové předpoklady pro cross channel advertising a roli programatického marketingu a automatizace napříč různými kanály a zařízeními.
- Prečo nám ľudia začali platiť za obsah – Konštantín Čikovský, Piano media (SK)
Konštantín bude hovořit o omylech, se kterými se během tří let poskytování placeného obsahu na serveru sme.sk museli vypořádat. Poradí, jak a proč placený obsah nabízet a jak může společně fungovat zpoplatnění obsahu s prodejem inzerce.
Ochutnávka témat českých osobností:
- Výkon internetové reklamy dle bývalého zaklínače hadů – Peter Lelovič, CONCEPT 42
Peter již tradičně přinese další provokativní srovnání internetového a off-line světa. Tentokrát se zaměří na to, jaký je reálný výkon internetových kampaní.
- Jak se český Forbes odváží do digitálního světa – Petr Šimůnek, Forbes
Tištěný Forbes má v Česku velký úspěch a prodává téměř 20 tisíc výtisků. Trvalo mu ale tři roky, než se odvážil jít do digitálního světa. Proč? A co tam bude dělat? Jak budou vypadat jeho aplikace či web? A jak na tom všem chce vydělat?
- Rozhovor: Co Twitter dal a vzal – Alexandr Mitrofanov, BORGIS
Dlouholetý politický komentátor deníku Právo a nejvýraznější postava českého Twitteru s 13,5 tisíci followery. Rozhovor o tom, co pro novináře Twitter znamená, jak se pracuje s informacemi v rychlé digitální době a jak se jeho role díky moderním technologiím proměňuje.
- Lesk a bída agentur – David Špinar, Google CZ
Je trend, kdy klienti platí stále méně za stále horší služby, to, co chceme my a ve výsledku i naši klienti? Nebylo by však lepší tuhle smrtící spirálu otočit? Opravdu je to nemožné?
Přednáškami program akce zdaleka nekončí. Připravena bude také Afterparty s koncertem kapely Marná snaha. Přijďte se inspirovat, okusit spoustu dobrého jídla a bavit se.
Sledujte stránky akce, kde budeme postupně doplňovat další řečníky a témata:
www.tuesday.cz/akce/czech-internet-forum-2014
Registrovat se můžete přes ONLINE FORMULÁŘ
Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Partnery dále jsou Active24, AdForm, Crimtan, Česká spořitelna, Effectix, EtNetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, LMC, MojeID, Newcast, T-Mobile. Mediálními partnery jsou Marketing&Media a STRATEGIE. Pořadatelem a odborným garantem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.