Hlavní navigace

Czech Internet Forum ukáže to nejzajímavější nejen z českého online světa

Redakce

Tradiční setkání osobností českého internetu, zástupců mediálních domů a agentur, marketérů a všech, pro které slovo „online“ znamená novou příležitost.

Doba čtení: 2 minuty

Také vás možnosti internetových nástrojů a technologií nepřestávají fascinovat? Skvělý nápad a ještě lepší exekuce totiž dokáže posunout úroveň služeb na nečekanou úroveň a získat globální odezvu. Je nesmírně povzbuzující, když za podobnými úspěchy najdeme české ruce a české hlavy, a ještě lepší, že se s nimi budete moci seznámit osobně na dalším ročníku konference Czech Internet Forum.

Na co konkrétně se můžete těšit?

Během své české kariéry Marek Sacha založil Benefio, prošel McKinsey a rozjížděl Rohlík.cz. Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit? Dozvíte se v rozhovoru, který povede David Slížek, šéfredaktor serveru Lupa.cz.

Snadno dostupný a pokročilý grafický editor Photopea si získal desítky tisíc uživatelů z celého světa. Ivan Kuckir vám na něm ukáže, jak by mohl vypadat software v budoucnosti.

Dan Vávra završil globální úspěch kultovní hry Kingdom Come: Deliverance a po čtyřech letech se vrací na prkna Czech Internet Fora, aby popsal, jak těžké bylo dostat projekt od úspěšného crowdfundingu do globální distribuce a byznysového úspěchu.

Sociální sítě nejsou jen Facebook a Twitter. O tom, jak využít pro zvýšení návštěvnosti i ty ostatní, vám poví Pavel Paradýs z MAFRA.

Online streamování je obrovský hit posledních let. Jak velký je dopad těchto mikroinfluencerů? A co se vlastně pod sítí Twich.tv skrývá? Jaký zásah může mít na moderní a mladé diváky? O tom budou mluvit Jiří Olšanský a Oldřich Štěrba.

Nové formáty sociálních médií – instagramová televize, nákupy přes IG Stories a online customer care. O tom, jak se se dělá byznys na sociálních sítích v Queensu, bude mluvit Daniel Klíma.

Pustit se v roce 2018 v Česku do vydávání nového deníku, s tištěnou verzí, a navíc placeného, je dost šílený nápad. Nebo není? Ján Simkanič se s vámi podělí o to, jak se spouští nový placený deník pro 21. století.

Program stále doplňujeme o další vystoupení, tak sledujte webové stránky konference.

Těšíme se na vás 16. října v Národním domě na Vinohradech.

Partnery akce jsou společnosti Acomware, Active24, HyperMedia, LCG New Media, PayU, Queens, R2B2, Rakuten Viber a Reinto. Mediálními partnery jsou MediaGuru, MJournal a Tyinternety.cz. Pořadatelem akce je server Lupa.cz a produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Našli jste v článku chybu?