Chystaný třetí kanál slovenské televize Markíza, jehož definitivní název je skutečně Dajto, se minulý týden v pátek poprvé představil divákům formou on-screen kampaně. Ta byla zahájena právě na Markíze. Televize serveru Mediálne.sk potvrdila, že Dajto bude zaměřený na muže a čtyřiadvacet hodin denně bude nabízet filmy, seriály, sport a dokumenty. Ze stručného popisu to vypadá, že stanice bude velice podobná kanálu Fanda, který CME spustila před několika týdny v České republice.
K TÉMATU: I chystaný kanál Markízy může mít neobvyklý název – Dajto! TV nebo Televízia Dajto!
Stanice je aktuálně komunikována televizním spotem: „Dajto – normálne, že telka pre chlapa!“. V rámci komunikace Dajto – nové programové služby pro muže, jsme se v souvislosti se samotným názvem televize rozhodli posunout chlapské „hecování“ trochu dál od úplné prvoplánovosti. Jde sice o hecování, ale bez negativní emoce – člověk „vyhecuje“ sám sebe, výsledkem čehož je čistá radost z nového zážitku. Z něčeho, co vždycky udělat chtěl, ale dosud neměl příležitost,
uvedl kreativní ředitel Markízy Roman Kettner.
ČTĚTE TAKÉ: Nový kanál Markízy odstartuje v srpnu. Nápadně se podobá připravovanému Fandovi
Televize Dajto má už svůj vlastní profil také na komunitním portálu Facebook na adrese: http://www.facebook.com/DajtoTV. Ten vznikl 17. července a zájemci tu prozatím mohou najít pouze fotku typického diváka stanice, kterým je turista, jenž ve spotu močícímu závodníkovi ukradne auto a vydá se s ním na off-roadovou jízdu. Společnost Markíza Slovakia, která je vlastníkem licence pro stanici Dajto, už také naznačila, jak bude vypadat programové schéma stanice, neodhalila však konkrétní tituly. Televize má odstartovat po skončení olympiády v Londýně.