Hlavní navigace

Další průzkum na téma placené televize v USA. Má ji 79 % domácností s televizorem

Autor: LRG
Bohumil Herwig

Důležitým zjištěním je také to, že asi dvě třetiny domácností, které v současnosti placenou službu nevyužívají, ji v minulosti mělo.

Doba čtení: 1 minuta

Společnost Leichtman Research Group (LRG) opět zjišťovala, jak jsou na tom americké domácnosti s příjmem placeného televizního vysílání. Průzkum probíhal v srpnu 2017 na základě telefonických dotazů ve 1201 domácnostech s televizorem u obyvatel starších 18 let napříč kontinentální částí USA a je částí nové studie „Pay-TV in the U.S. 2017“.

LRG dospěla k výsledku, že okolo 79 % domácností má předplacenu nějakou formu „Pay TV“. Procento však stále klesá, protože v roce 2014 to bylo 84 %, v roce 2010 dokonce 88 % a v roce 2004 pak 81 %.

NAPSALI JSME: Placená televize v USA stále ztrácí předplatitele (2. čtvrtletí 2017)

Streamovací zařízení: nejvyšší podíl na trhu v USA získalo Roku

Severní Amerika očekává masivní nárůst zákazníků on-line videoték

NMI18_Sedivy

A jaká další zjištění srpnový průzkum odhalil? Například to, že plných 29 % domácností s televizorem a ročním příjmem nižším než 50 000 USD placenou televizi nevyužívá, a to v protikladu s 16 % u domácností s příjmem vyšším než 50 000 USD. Měsíční útrata za služby je pak mezi předplatiteli v kontinentální části USA okolo 106 USD, což je o tři procenta více než v roce 2016.

Zajímavé je i to, že asi 13 % z těch, kteří využívají placenou službu, by rádo během příštích šesti měsíců přešlo jinam. V roce 2016 to bylo 12 % a v roce 2012 šlo o 11 %.

Našli jste v článku chybu?