Televize Prima stále častěji experimentuje se svou grafikou. V krátké době chystá už třetí úpravu loga a další redesign. Od pondělí 2. ledna změní logo Primy barvu z tyrkysové na bílou a přestane se otáčet. Zároveň došlo k úpravě grafiky upoutávek – s ohledem na jednoduchou orientaci diváka v našem vysílání budou všechny upoutávky od začátku obsahovat informaci o názvu pořadu, dni a hodině vysílání,
uvedla mluvčí Primy Jana Malíková.
Všechny upoutávky budou končit oranžovým cartingem (pohyblivé plochy s uvedením názvu, dne a hodiny vysílání). Také máme zpřehledněné menu – nabídku pořadů (dvě či tři okénka s pohyblivou ukázkou pořadu). Upoutávky na filmy budou uváděny pod novou znělkou Prima film. Kratičké znělky, uvádějící reklamní bloky (kuličky) a bloky upoutávek (Prima koulování s VyVolenými), obsahují navíc naše nové bílé logo na oranžovém podkladu,
sdělila Malíková.
V tištěné podobě bude Prima nadále používat současnou podobu loga, tedy tyrkysovou barvu s oranžovou tečkou, to vše v trojrozměrné verzi.