Hlavní navigace

Data v reklamě: vše, co musíte vědět, se dozvíte na Czech Internet Foru

14. 9. 2016
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Data jsou klíčem k úspěchu pro automatizovanou online reklamu. Je potřeba s nimi správně pracovat a pečovat o ně. Jak ale na to?

Odvětví programmatic marketingu a využití dat se rozvíjí šíleným tempem, a tak není jednoduché sledovat veškeré trendy a možnosti, které stojí za to využít. Příležitost dozvědět se o tom více bude ve středu 12. října v prostorách Hotelu International Prague v Dejvicích, kde server Lupa.cz pořádá Czech Internet Forum 2016.

Právě těmto tématům bude totiž vyhrazen jeden blok konference pod záštitou Tomáše Řeháka z firmy Programmatic. Ten pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodování a plánování mediálního prostoru. Stále důležitější roli při této práci představují data. Na ta se Tomáš Řehák zaměří také během své přednášky. Na konkrétních příkladech ukáže, jak fungují datové aliance a kde data vytvářejí nové alternativní business modely

Jak může vypadat v praxi datově řízený online marketing pro e-commerce, ukáže ve své prezentaci David Vyskočil z YOTTLY. K tomu přidá i užitečné tipy, jak navrhnout způsob využití dat tak, aby dával smysl a pozitivně ovlivnil vaše kampaně. 

Je zvykem, že většina firem automaticky používá cílenou reklamu, tvoří personalizovaná sdělení, ale uživatele následně přivede na obsah, který je stejný pro všechny. Jan Černý z DataBreakers ukáže, jak dělat datově řízený web, který zohledňuje relevanci obsahu pro každého uživatele a finanční hodnotu za každé zobrazení stránky. Prozradí, jak takový web propojit s automatizovanými kampaněmi na sociálních sítích. 

O zkušenosti a fungování automatizace crossmediálního plánování a nákupu se podělí Ondřej Bartůněk z agentury Adform. 

Na Czech Internet Foru se bude mluvit i o dalších tématech. Inspirovat se můžete výjimečným příběhem Jana Galgonka, kterému se podařilo vybudovat úspěšnou nadnárodní agenturu na zelené louce. Novinář a cestovatel Dan Přibáň trhá rekordy v crowdfoundingových kampaních. Co stojí za úspěchy jeho projektů a jak kolem sebe nabalit komunitu oddaných fanoušků, se bude ptát Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info. 

Jak se váš zákazník choval předtím, než přišel k vám na web? Co všechno udělal poté, co kliknul na váš banner? V ZOOTu a Seznamu se dohodli, že se společně pokusí na tyto a podobné otázky najít odpověď. Závěry z cest uživatelů k objednávce a dalších běžných aktivit v rámci mediální konzumace odhalí Pavlína Louženská a Petr Fryš ve skutečně unikátní prezentaci, kterou by si neměl nechat ujít žádný marketingový expert. 

O2 se pustilo do neznámých vod a stává se z něj nově i distributor obsahu díky O2 TV. Generální ředitel O2 Tomáš Budník prozradí, co plánují dál a jaké další příležitosti v digitálním světě vidí. 

Podrobnosti o programu a přednášejících najdete na webu Czech Internet Fora 2016. Po nabitém dni nebude chybět skvělá afterparty. Ta se bude konat ve věži hotelu s nádherným výhledem na Prahu za doprovodu tónů živé kapely. To, co nestihnete probrat s ostatními během dne, můžete dohnat například při ochutnávce drinků od společnosti CHIVAS. A nejen to, připraven je opravdu bohatý doprovodný program. 

BRAND24

Nenechte si ujít zásadní událost českého internetu. Registrujte se ještě dnes. Stačí vyplnit online formulář

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Hlavními partnery jsou Adexpres a VLTAVA-LABE-MEDIA, a.s. Partnery dále jsou Active24, AdActive, s.r.o., Adform, HyperMedia, Chivas, Imper CZ, Internet Billboard a.s., MojeID, PayU, Programmatic, SentiOne a T-Mobile. Data partner je Oracle. Mediálním partnerem je MediaGuru a MJournal. Pořadatelem a odborným garantem akce je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).