První dávka dat z hacku Ashley Madison obsahovala databázi uživatelů (viz Co znamená, že něčí e-mail je v hacku Ashley Madison?), část přehledu transakcí platebními kartami a další údaje o uživatelích. Což vedlo k honu na známé osobnosti v médiích a hledání, zda jsou mezi maily i adresy známých, partnerů nebo naše vlastní.
Výsledek prvního je třeba ten, že známý křesťanský blogger Sam Rader musel zveřejnit dvouminutové video, ve kterém prohlásil, že mu Bůh i žena odpustili, že utrácel stovky dolarů právě na Ashley Madison. Politici a další lidé to ale mají horší – pokud jim tedy nemá kdo takhle snadno odpustit. A rozvodoví právníci budou mít žně.
Druhá dávka dat z hacku Ashley Madison je rozsáhlejší (zhruba 20 GB dat) a obsahuje hlavně zdrojové kódy, ale také e-maily šéfa Ashley Madison Noela Bidermana. Zveřejnění se trochu nepovedlo, k velkému zklamání se právě soubor s e-maily nedal otevřít, hackeři tedy nakonec zveřejnili třetí soubor (přes 19 GB).
Avid Life Media, provozovatel Ashley Madsion, prozatím hraje poněkud mrtvého brouka, tedy pokud nebudeme počítat aktivity směřující k likvidaci nepohodlných tweetů (využívají přitom klasicky DMCA). Nejzábavnější na tom všem je, že pokud se na Ashley Madison čerstvě zaregistrujete, dostane e-mail slibující „100% bezpečí“.
Hackeři kritizují zabezpečení i obchod s lidmi
MotherBoardu se podařilo hackery kontaktovat a mají s nimi poměrně zajímavý krátký rozhovor. V tom Impact Team upozorňuje, že dostat se do Ashley Madison bylo snadné, ale hlavně, že průnik nikdo nezjistil a mohli tedy nerušeně pracovat a shromažďovat data. A hlavně to, že úroveň zabezpečení vnitřní sítě byla prakticky nulová.
Zmiňují také, že mají zhruba 300 GB e-mailů zaměstnanců, dokumenty z interní sítě, desítky tisíc obrázků od uživatelů webu, záznamy chatů uživatelů i zprávy, které si posílali. Některá z dat se nechystají zveřejnit, některá ale ještě ano.
Kritizují také to, že Avid Life Media vydělává ročně 100 milionů dolarů na podvádění a považují to za zásadní problém. Nejpodstatnější v rozhovoru je, že tvrdí, že lidé z Avid Life Media měli přístup k číslům platebních karet a také to, že se hackerům podařilo získat i tato data.
Impact Team, podle vlastních slov, strávil na serverech Ashley Madison hodně času, aby pochopil celý systém. V okamžiku, kdy viděli masivní růst uživatelů a vydírání uživatelů, se rozhodli jednat.