Propagace a rozvoj výkonnostního pojetí marketingu a automatizovaných reklamních platforem v Česku a regionu střední Evropy. Speciálně pro velké zadavatele reklamy. To jsou hlavní úkoly pro zkušeného manažera.
„Davida si nesmírně vážím za to, jaký standard profesionality, kvality a služby klientovi na českém trhu vytvořil, a vždy jsem ho vnímala jako úspěšného marketingového profesionála s vynikajícím obchodním i manažerským talentem,“ tvrdí šéfka Googlu Taťána le Moigne.
Dnes šestatřicetiletý David Špinar začínal kariéru jako šéf agentury Dobrý web. Před devíti lety spoluzakládal agenturu H1, kterou loni zakladatelé prodali koncernu WPP a letos v dubnu opustil i šéfovské křeslo. „Protože jsem byl zvyklý pracovat ve firmě, která udává směr ve svém oboru, tak když mě oslovil Google, v podstatě nebylo nad čím váhat,“ tvrdí Špinar.