Hlavní navigace

David Špinar posiluje tuzemskou pobočku Googlu

14. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Spoluzakladatel agentury H1.cz přechází do týmu Taťány le Moigne. Na starosti by měl mít především výkonnostní reklamu.

Propagace a rozvoj výkonnostního pojetí marketingu a automatizovaných reklamních platforem v Česku a regionu střední Evropy. Speciálně pro velké zadavatele reklamy. To jsou hlavní úkoly pro zkušeného manažera. 

„Davida si nesmírně vážím za to, jaký standard profesionality, kvality a služby klientovi na českém trhu vytvořil, a vždy jsem ho vnímala jako úspěšného marketingového profesionála s vynikajícím obchodním i manažerským talentem,“ tvrdí šéfka Googlu Taťána le Moigne

Dnes šestatřicetiletý David Špinar začínal kariéru jako šéf agentury Dobrý web. Před devíti lety spoluzakládal agenturu H1, kterou loni zakladatelé prodali koncernu WPP a letos v dubnu opustil i šéfovské křeslo. „Protože jsem byl zvyklý pracovat ve firmě, která udává směr ve svém oboru, tak když mě oslovil Google, v podstatě nebylo nad čím váhat,“ tvrdí Špinar. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).