Bohužel je to tak, Dell už je dávno na úrovni levné čínské produkce, ale na ceně to poznat není. Kdysi aspoň nabízelí excelentní servis, ale to už také není pravda. Kdo má zkušenosti s tragickým modelem laptopu E6400, tak mi dá za pravdu. Já mám bohužel stále jeden na stole. HW by byl výkonově OK, kdyby se při každé blbosti nepřehříval a nepodtaktovával. Praktický každému kdo ho u nás ve firmě měl měnily celou desku, ale po nějaké době to šlo zase do kopru. Chcípající displeje také nejsou výjimka.
Jediné co mě mrzí je, že vstupem MS do delu zřejmě končí modely laptopu a desktopů s Linuxem a Dell bude chrlit spoustu shitu s Win8 RT atd. které nikdo nechce.
No vidíš...a já jsem s Dellem naprosto spokojenej. Mám Vostro a ještě jsem si prodloužil záruku. Když mi odešel zdroj, druhej den zvonil u dveří kurýr s novým. Když mi blbnul konektor tak mi to přijel frajer vyměnit na hory, hezky se ke mně probrodil po pás sněhem. Dál se ke mně dostalo pár repasovanejch desktopů, většinou na reinstalaci. Support - naprostej luxus...zadáš ID stroje a stáhneš přesně co potřebuješ.....například HP dělá stroje se stejným označením ale s různejma čipsetama, a obvodama, ke stažení máš milión souborů a ne dsce musíš lištit, čí mse to uráčili osadit. Takže HP fujtajxl. Dell je naprosto luxusní záležitost a každému doporučuji.....
Na Tvůj post mám svůj názor, když jsem byl v podobném postavení, tak mi taky produkťák od HP chtěl mastit kapsu zatím co od Della nic nekáplo.......
Nevím jaké postavení myslíš, jsem jen (nespokojený) uživatel, s objednáváním železa nemám nic společného. Nicméně až bude možnost vyměnit ten můj krep za nový, tak půjdu do Lenova, pokud ještě bude možnost, i když teď totálně podělali klávesnici, kterou byly ThinkPady vyhlášeny, takže mám velký problém čím nahradit můj soukromý dosluhující ThinkPad T61.
Tragicky je spis to, ze jejich support stoji cim dal vic za kulovy i v pripade serverovyho HW .... fakt by me zajimalo, co ze to chteji tomu firemnimu sektoru nabidnout. Nedavno sem od nich kupoval a uz to bylo jen s klasickym NBD, protoze lepsi (a drazsi) servis je uplne stejnej - stejne nic neresej, chtej po me abych poustel nejaky sileny tools co nic nezjistej, a trva jim mesice nez vyresej jedinou zavadu ...
Kde sou ty casy kdy do hodiny dorazil technik a vyresil si to sam ...