Hlavní navigace

Deník Sport se ptá, proč Fotbalistu roku nevysílala celoplošná TV

24. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

24. 3. 2009

Mnozí sportovně naladění televizní diváci mohli být včera nepříjemně zaskočeni tím, že anketu Fotbalista roku, kterou vyhrál reprezentační brankář Petr Čech, neviděli ani na jednom z celoplošných kanálů, ale odvysílal ji pouze kabelový a satelitní program Sport 1. Deník Sport ve svém aktuálním vydání zjišťoval, co bylo příčinou tohoto kroku.

MM video tip

Nejde o to, jestli přenos šel v České televizi, nebo na Sport 1. Pokud jste zaregistrovali, máme nový web, chtěli jsme si vyzkoušet, zda fungují nové technologie. Šli jsme cestou méně nákladné produkce, chtěli jsme si otestovat pro naše fanoušky zase něco jiného, uvedl pro dnešní vydání listu mluvčí národního týmu Lukáš Tuček. Deník se ale ptá, zdali skutečně stála za tímto krokem touha otestovat nové možnosti.

Šéfredaktor sportovní redakce České televize Otakar Černý řekl, že médium žádnou nabídku pro vysílání této události neobdrželo. Nikdo nám přenos z Fotbalisty roku nenabízel a ani nás na vyhlášení nikdo nepozval, konstatoval Černý. Redakce konkurenční Primy určitou nabídku dostala, ale jednalo se prý pouze o širší debatu. Vedoucí sportu na Nově o žádném jednání také nevěděl, přiznal však, že o něm mohl uvažovat ředitel Petr Dvořák.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.