Dětský kanál Nickelodeon, který je dostupný na českém a slovenském trhu, začne vysílat reklamu. V tomto sektoru ho bude od 1. října zastupovat agentura Atmedia, jenž už stejný servis poskytuje řadě další vysílatelů. Mezi nejvýznamnější patří například hudební televize Óčko. Zařazení reklamních bloků do této stanice pravděpodobně souvisí se vzrůstajícím zájmem mladšího publika o její vysílání. Nickelodeon v uplynulém období vykázal významný pokrok na českém trhu a za uplynulé období zaznamenal nárůst sledovanosti a to v horizontu pouhých několika měsíců,
uvedl generální ředitel Viacom International Media Networks (VIMN) Bartosz Witak.
Z ARCHIVU: Dětský kanál Nickelodeon s novým vizuálem, použit je i český komentář
Nickelodeon je pro nás významná televizní stanice, která výrazným způsobem posílí portfolio námi zastupovaných dětských TV kanálů. Jsme přesvědčeni, že takto silná obchodní značka potřebuje speciální péči, aby její monetizace probíhala tím nejlepším možným způsobem,
doplnil Witaka šéf agentury Atmedia Petr Majerik. Na českém a slovenském trhu provozuje společnost Viacom lifestylovou stanici MTV Europe, žánrově zaměřené hudební kanály MTV, dále programy VH1 a VH1 Classic a Comedy Central Extra. V sousedním Německu, Rakousku a Polsku například fungují ještě stanice VIVA a Comedy Central.