Ministerstvo informatiky vypsalo výběrové řízení na realizátora informační kampaně k přechodu na zemské digitální televizní vysílání na Domažlicku. Zájemci se mohou hlásit do 16. února, rozhodujícím kritériem bude cena kampaně a kvalita strategie mediálního řešení. Ministerstvo na projekt vyčlenilo 1,5 milionu korun bez DPH s tím, že kampaň by měla začít nejpozději v březnu. Na výběr vítěze tedy bude mít pouhé dva týdny.
Komunikační kampaň má za úkol zajistit dostatečnou informovanost obyvatel regionu Domažlicku a subjektů dodávajících výrobky a služby s hlavními aspekty přechodu z analogového televizního vysílání na digitální televizní vysílání. Nabídky musí obsahovat technologicky neutrální řešení, vzhledem k možnostem příjmu digitálního televizního vysílání (různými platformami),
stojí v písemném zadání výběrového řízení.
Kampaň se má zaměřit na obyvatele starší 18 let a zprostředkovat jim zejména informace o vypínání analogového televizního vysílání na Domažlicku. Jeho termín dosud Český telekomunikační úřad (ČTÚ) neurčil, podle předsedy Národní koordinační skupiny pro zavádění DVB-T by ale měl být známý nejpozději do 8. února. Do tohoto data také ministerstvo přijímá na adrese digikampan@micr.cz dotazy potenciálních účastníků soutěže.
Realizátor kampaně musí využít oficiální logo „Přecházíme na digitální TV“, Ministerstvo zároveň zveřejnilo podmínky, za jakých mohou toto logo používat soukromé subjekty včetně médií. Všichni, kdo chtějí logo použít byť i pro nevýdělečnou činnost, musí s resortem uzavřít podlicenční smlouvu, jinak riskují spor o ochranu autorských práv.