Informační kampaň v územní oblasti Sušice využívá od 1. prosince pět billboardů na nejfrekventovanějších místech v regionu, navíc na blížící se ukončení zemského analogového televizního vysílání upozorňují i plakáty na dvanácti telefonních budkách. Ještě před Vánoci doručí Česká pošta každé domácnosti v regionu jeden výtisk speciálních Diginovin z celkového nákladu 70 tisíc výtisků. Informuje o tom tiskový mluvčí projektu digitalizace Rostislav Starý.
Model informační kampaně vychází z úspěšných kampaní v územních oblastech Plzeň a Praha,
vysvětluje národní koordinátor Zdeněk Duspiva. Kontaktní složkou kampaně jsou tzv. digihlídky, které objíždí nejnavštěvovanější místa v oblasti a aktuálně před Vánoci i vánoční trhy.
Informační kampaň v oblasti Sušice vychází z modelu kampaní realizovaných v územních oblastech Plzeň a Praha a zároveň reflektuje výsledky listopadového výzkumu, který Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v územní oblasti Sušice realizovala. Podle průzkumu 14 % obyvatel zatím nemá dostatek informací o připravovaném ukončení zemského analogového televizního vysílání,
říká Duspiva. Výzkum zároveň odhalil, že 58 % respondentů již přešlo na digitální TV vysílání a jen 42 % respondentů ještě přijímá analogový signál.