Nový vizuál včetně upraveného loga začal používat dokumentární kanál Discovery Channel. Na obrazovce se změna projevila od 24. června a je dílem týmu grafiků Discovery Networks CEEMEA pod vedením kreativního ředitele Stephena Royleho. Ústředním motivem nové grafiky je modernizované logo, ve kterém se tradiční zeměkoule používaná u značky Discovery prolíná s velkým písmenem „D“. „Zeměkoule se nyní objevuje v několika různých, dynamicky ztvárněných podobách, které může náš kanál kreativně používat podle kontextu,“ říká kreativní ředitel Discovery Networks CEEMEA Stephen Royle.
K TÉMATU: Discovery oznámilo převzetí většinového podílu v Eurosportu
„Tematická sada návrhů zahrnuje „hrdinskou“ zeměkouli, zlatou zeměkouli, ohnivou zeměkouli, ledovou zeměkouli, vodní zeměkouli a zeměkouli jako lidský výtvor. Symbolizují bohatou programovou nabídku kanálu Discovery a jsou spjaté s různými tématy, kterým se Discovery Channel věnuje,“ dodal Royle. Podle šéfa kanálů Discovery Networks CEN Richarda Pembroka nová vizuální podoba symbolizuje další stupeň vývoje kanálu Discovery Channel vzhledem k požadavkům diváků. „Nový vzhled je univerzálnější a dynamičtější, avšak hluboce zakotvený v naší dlouholeté tradici uspokojování zvídavosti našich diváků,“ dodal.
Zavedení nové grafiky provází i nové letní programové schéma, které nabízí například cyklus Američtí kopáči o hledačích pokladů ve Spojených státech, Ztraceno a prodáno o aukcích ztracených poštovních zásilek, Podmořští lovci o potápěčích, kteří se na jihu Austrálie zabývají lovem mušlí a ohrožují je přitom žraloci, a Automobilové podzemí o nadšencích, kteří v zemích Střední a Jižní Ameriky vyhledávají zapomenuté automobily – veterány, restaurují je a s velkým ziskem prodávají sběratelům.