Discovery Channel má nový vizuál, logo stanice střídá různé podoby zeměkoule

27. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ LOGA – „Nový vzhled je univerzálnější a dynamičtější, avšak hluboce zakotvený v naší dlouholeté tradici uspokojování zvídavosti našich diváků,“ říká šéf kanálů Discovery Networks Richard Pembroke

Nový vizuál včetně upraveného loga začal používat dokumentární kanál Discovery Channel. Na obrazovce se změna projevila od 24. června a je dílem týmu grafiků Discovery Networks CEEMEA pod vedením kreativního ředitele Stephena Royleho. Ústředním motivem nové grafiky je modernizované logo, ve kterém se tradiční zeměkoule používaná u značky Discovery prolíná s velkým písmenem „D“. „Zeměkoule se nyní objevuje v několika různých, dynamicky ztvárněných podobách, které může náš kanál kreativně používat podle kontextu,“ říká kreativní ředitel Discovery Networks CEEMEA Stephen Royle.

K TÉMATU: Discovery oznámilo převzetí většinového podílu v Eurosportu

„Tematická sada návrhů zahrnuje „hrdinskou“ zeměkouli, zlatou zeměkouli, ohnivou zeměkouli, ledovou zeměkouli, vodní zeměkouli a zeměkouli jako lidský výtvor. Symbolizují bohatou programovou nabídku kanálu Discovery a jsou spjaté s různými tématy, kterým se Discovery Channel věnuje,“ dodal Royle. Podle šéfa kanálů Discovery Networks CEN Richarda Pembroka nová vizuální podoba symbolizuje další stupeň vývoje kanálu Discovery Channel vzhledem k požadavkům diváků. „Nový vzhled je univerzálnější a dynamičtější, avšak hluboce zakotvený v naší dlouholeté tradici uspokojování zvídavosti našich diváků,“ dodal.

Zavedení nové grafiky provází i nové letní programové schéma, které nabízí například cyklus Američtí kopáči o hledačích pokladů ve Spojených státech, Ztraceno a prodáno o aukcích ztracených poštovních zásilek, Podmořští lovci o potápěčích, kteří se na jihu Austrálie zabývají lovem mušlí a ohrožují je přitom žraloci, a Automobilové podzemí o nadšencích, kteří v zemích Střední a Jižní Ameriky vyhledávají zapomenuté automobily – veterány, restaurují je a s velkým ziskem prodávají sběratelům.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).