NOVÁ LOGA UVNITŘ Od 1. července změní kanál Discovery Channel svou grafiku a především logo. Dnes to oznámila společnost Discovery Networks. Jejím autorem je bostonská agentura Viewpoint Creative. Nový vizuální styl je založen na preferencích mladých mužů, které Discovery zjistila ve svém průzkumu Discovery Species,
konstatoval při této příležitosti Martin Stehlík, account manager Weber Shandwick.
K TÉMATU: Kanály Discovery v České republice omladí
Společnost si změnou identity klade za cíl především efektivněji komunikovat s cílovou skupinou mužů mezi 25 a 39 lety. I nadále se budeme snažit dodávat obsah nejvyšší kvality a prohlubovat vztah s diváckou obcí, partnery a inzerenty,
prohlásila generální manažerka Discovery Networks Central Europe Katarzyna Kieli. V červnu a v červenci půjde na Discovery Channel několik premiér, mimo jiné série dokumentů Americké přístavy. Dále je také přichystána série Extrémní exploze nebo Američtí dřevorubci.
ČTĚTE TAKÉ: Discovery plánuje spustit v ČR a na Slovensku nový kanál
Jak jsme vás již na DigiZone.cz také informovali, Discovery Channel už provedl rebranding své značky u stanice Discovery Travel and Living, stalo se tak 28. května. I zde se mohou diváci těšit na řadu premiér. Nový vzhled zahrnuje znělky, předěly a nové logo. Stanice je cílena především na ženy ve věku 25–54 let. Ke klíčovým premiérám tohoto inovovaného kanálu patří pořady Řekněte ano šatům, v němž se divačky podívají do zákulisí jednoho z nejlepších svatebních salonů na světě, Kleinfeld Bridal.
K TÉMATU: Kanál Discovery Travel&Living s novým vizuálem
A do třetice je tu změna u kanálu Discovery Channel HD, zkráceně Discovery HD. Zde se dočkají nového loga diváci od 15. července. Celý kanál dostane nový vizuál, novou programovou skladbu a v roce 2009 se mohou diváci těšit i na více premiér. Zaměří se především na žánry, jako je cestování, svět a kultury, věda, přírodopis, život v přírodě či životní styl. Nový vzhled zahrnující znělky, předěly a nové logo doplňuje programovou nabídku, která je cílena na mužské publikum.
Nová identita kanálů společnosti Discovery Networks