Řekl bych, že propad abonentů kabelovky UPC nemá na svědomí vedení, ale dokončování DVB-T v Česku a pro mnohé diváky i jeho programová nabídka. Pokud budeme respektovat uváděné koláče sledovanosti, naprostá většina diváků stejně jen sleduje stanice, které jsou většině již dostupné zdarma, v DVB-T.
Pokud se ale nové vedení zaměří na datové přenosy, internet po kabelu, či optice až ke koncovým zákazníkům, zde perspektiva je a mohou být i tyto služby vyhledávány. UPC totiž není jen kabelovka!
Konečně se možná začne něco dít, konečně možná přijde výměna všech těch radoby dosazenych kamarádů. Skončil Bartoň, další z managmentu Vorel, budem doufat že i třeba Vyklický - který je obchodním ředitelem a má hodně věcí na svědomí. Jejich zákulisní machynace a hazení špiny jednoho prodejního kanálu na druhy prodejní kanál atd už at to skončí a možná se pak i zákazník dočká lepších zítřků...
Přesně, úbytek zákazníků není jenom u UPC, ale u většiny kabelovek a IPTV, navíc spousta kabelovek před digitalizací nabrala nové klienty a teď se dostává pod svoje předchozí čísla. Někde taky rozhodují peníze a když je lidi nemají, tak napřed začnou šetřit na zábavě a přijímat něco zdarma je výhodnější než za to platit, ikdyž to není tak úplně stejné.
Konečně se možná začne něco dít, konečně možná přijde výměna všech těch radoby dosazenych kamarádů. Skončil Bartoň, další z managmentu Vorel, budem doufat že i třeba Vyklický (xxx) - který je obchodním ředitelem a má hodně věcí na svědomí. Jejich zákulisní machynace a hazení špiny jednoho prodejního kanálu na druhy prodejní kanál atd už at to skončí a možná se pak i zákazník dočká lepších zítřků...