Hlavní navigace

Do tendru na digitalizační kampaň se přihlásilo šest zájemců

23. 8. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
23. 8. 2006

Výběrové řízení na subjekt, který zorganizuje kampaň informující o přechod na digitální vysílání, má šest uchazečů. Návrhy mohly firmy podávat do dnešního poledne, počet obálek sdělila Českému rozhlasu Digital mluvčí Ministerstva informatiky Klára Volná. Soutěž má probíhat anonymně, jednotlivé nabídky si do řízení ponesou jen své evideční číslo. Zatímco ministerstvo nechce být ke jménům konkrétní, podle informací DigiZone.cz je mezi účastníky agentura Medea a konsorcium, jehož součástí je bankovní dům ČSOB. Vítěze budeme znát za dva tři týdny a úspěšný uchazeč se musí hned pustit do první fáze kampaně. Jestli dostane peníze i na další, to po navrhovaných rozpočtových škrtech zatím není jasné.

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).