Konzultační centrum Dobrý web zahajuje osmý ročník soutěže WebTop100 o nejlepší firemní webovou prezentaci v češtině. Soutěží se v jedenácti oborových kategoriích: auto-moto, IT, telekomunikace, finance, obchod a prodej, průmysl, energetika, transport, e-shop, potravinářství a gastronomie a kultura. Soutěže se může zúčastnit jakákoliv firma podnikající v České republice s českými webovými stránkami. Weby lze registrovat prostřednictvím online formuláře a to až do 15. června 2009.
Soutěžit lze také ve dvou speciálních kategoriích: microsite a marketingový nástroj. Na základě loňského zájmu o kategorii microsite, do níž se přihlásila celá řada zajímavých projektů, jsme se letos rozhodli rozšířit soutěž o další novinku, a to speciální žebříček určený pro on-line marketingové nástroje. Chceme tak reagovat na rostoucí oblibu těchto nových postupů, které si pomalu nacházejí místo vedle klasických prostředků propagace,
upřesňuje Luboš Plotěný, vedoucí Dobrého webu. Hodnocení webů zajišťuje odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing, ale i z odborníků na daný segment podnikání. (Tisková zpráva)