„O výměnu žádat nemusí. Jejich set-top-box bude automaticky zmigrovaný a připojený do nové platformy. Migrace začne v září a zákazník bude vždy dopředu informovaný,“
Něco podobného jsem slyšel v souvislosti s tarify ADSL. Koncem prázdnin proběhla změna tarifů (je to několik let zpět) na rychlejší a zároveň levnější. Stávající uživatelé tehdy také neměli žádat o změnu, že prý proběhne automaticky u všech během následujících 6 měsíců. Vypustil jsem to a říkal jsem si, že to nechám na nich. Po 6 měsících se nic nezměnilo (a to nejen u mě, a podle ohlasů to bylo dost rozšířené), a na dotaz na infolince jsem se dozvěděl, že mi nechtějí sami od sebe změnit tarif (proč taky, když jim platím víc, než noví zákazníci), ale že mi přidají nějakou službu, např. mobilní připojení (bylo několik variant, ale už si je nepamatuji). Cena tarifu, na který jsem měl migrovat, byla o 500,- nižší, takže jsem jim (i díky mojí lenosti) zaplatil o 3000,- víc, než noví zákazníci. Kdybych platil nějaké minimum, tak bych se ani nedivil, že jim na mě nezáleží, ale platil jsem pravidelně téměř 1700,- měsíčně (ASDL, ISDN). Na běžnou domácnost to, jak se domnívám, není zrovna málo. Ten den, jsem dal u nich výpověď, ani "přemlouvací specialista" na speciální lince mě už neměl šanci přesvědčit, abych to nědělal.