Japonská společnost iiyama uvádí na český a slovenský trh Prolite TF4637MSC-B2AG (68 000 Kč) určený pro interaktivní prezentace a mj. také pro oblast Digital Signage (reklamní displeje). Má úhlopříčku 117 cm, rozlišení 1920 × 1080 bodů a používá LCD panel AMVA3 LED, AG84 Coated Glass s odezvou 6,5 ms, jasem 420 cd/m2, kontrastem 4000:1 a pohledovými úhly 178°.
ČTĚTE TAKÉ: Panasonic rozšířil portfolio reklamních displejů
Iiyama uvedla trojici zobrazovačů typu „digital signage“. Zvládají provoz 24/7
Samsung Tizen i v reklamních zobrazovačích
K dispozici je 12 dotykových bodů, přičemž sklo jde od okraje k okraji, povrch Anti Glare má zabraňovat nežádoucím odleskům a také zajistit, aby obrazovka zůstala déle čistá, bez mastnot a prachu.
Zabudována je dvojice reproduktorů, zesilovač o výkonu 2× 7 wattů a také rozhraní VGA, DVI-D, HDMI.