Hlavní navigace

Názory k článku DSL.cz: Internet Expres se rozjíždí vždy v sobotu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 7. 2004 10:27

    Ladislav N. (neregistrovaný)
    Pokud je mi známo - a např. webové statistiky to potvrzují, zatížení datových sítí v sobotu je nejnižší v celém týdnu. Není touto skutečností zkreslena interpretace příčin vyšších naměřených hodnot "ADSL Expresu" od ČTc?
  • 7. 7. 2004 10:28

    lumeeq (neregistrovaný)
    V ankete mi chybi moznost "Uz mi nevadi", pripadne "Poskytovatele a typ pripojeni jsem jiz zmenil". V mem pripade VOLny > GTS > UPC.
  • 7. 7. 2004 18:15

    kix (neregistrovaný)
    Já vysvětlení v článku nerozumím, ale z trochu jiného důvodu.
    Speedmeter, ze kterého statistika vychází, neměří přece samotný InternetExpress, nýbrž všechny služby ČT s agregací 1:50 (v daném případě), tedy internet express a Internet Broadband dohromady.
    Jestliže tedy by se vlivem "FUP" zrychlil Internetexpress, mohl by se naopak zpomalit zbytek. Ve statistice jsou ale oba typy služeb; jaký to má dopad na statistiku by si vyžádal hlubší analýzy... To celé závisí navíc na tom, jak je síť zatížena, případné zrychlení "nulováním FUPU" by v pátek nemusel být pocítěn (v sobotu ano). Podle mě nelze udělat jednoznačný závěr, jaký je uveden v článku, i když může být správný.
  • 7. 7. 2004 21:11

    Tomas Krause (neregistrovaný)
    Diky za clanek. Uz je mi jasne, proc mi ADSL od Nextry posledni dobou lita jak utrzene ze retezu :)
    Divne je, ze se Nextra ani nepochlubila timto vylepsenim. Doufejme, ze ji to takto vydrzi.
  • 9. 7. 2004 18:27

    jpg (neregistrovaný)
    je to presne jak rikas. ve skutecnosti je je (a hlavne MUSI byt) InternetExpress pouze jinak prodana sluzba 512/128 1:50 (3 nebo 6 GB). Pokud je tomu jinak a CTc "prodava" IOL nejakou specialitu tak ......
  • 31. 8. 2004 16:13

    Jiří Veselý (neregistrovaný)
    Vážení čtenáři,
    chtěl bych se s Vámi podělit jak jsem nalétl reklamě Českého Telecomu.Zřídil jsem si službu Internet Expres a ta mi bez problému fungovala cca 14 dní,než byl u Telecomu výpadek ADSL.Po tomto výpadku mi začal zlobit modem ASUS...,který mi poslal Telecom v samoinstalačním balíčku.Tato porucha se objevovala vždy,když byl sebemenší výpadek ADSL.Při zřizování této služby jsem nebyl obeznámen s tím,že když překročím určitou hranici dat,tak mi sníží rychlost. 2 operátoři mi tuto službu prezentovaly jako neomezený vysokorychlostní internet,což se nezakládá na pravdě.V té době jsem neměl s Telecomem podepsanou řádnou smlouvu.Ale i tak jsem musel tuto službu vypovědět písemně.Poruchový modem jsem odevzdal do Telepointu na reklamaci,ale nahradní jsem neodržel.Písemně jsem to oznámil na oddělení reklamací a stížností,kde mi bylo přislíbeno(ustně),že služba bude ukončena k 2.8.2004.Bláhově jsem věřil slovu,než abych si toto nechal zaslat písemně.Napsal jsem x- dopisů na Telecom,ale přišla mi jen jedna odpověď.Od 15.7.2004 jsem byl bez připojení k internetu,ale Telecom to nezajímalo a hájilo se tím,že jim je jedno ,že nemám modem,ale paušal i tak musím platit.I když mi měla být služba zrušena ke 2.8.2004 ,stalo se až k 9.8.2004.Jenže má schránka na iolu byla vymyzána daleko dříve,neboť 5.8.2004 jsem si chtěl ještě stáhnout zprávy z počítače v práci a to již má schránka byla celá smazána bez toho,že by mne o tomto Telecom písemně upozornil a oznámil.Jediné co jsem se od Telecomu dozvěděl je to,že je to standartní postup při ukončování služby.I zde je zřejmé,že Telecom jedná z pozice síly a monopolu.Od uvolnění linky(9.8.2004) nastaly další komplikace ze strany Českého Telecomu,které trvaly cca 14 dní než jsem se mohl prostřednictvím jiného poskytovatele připojit k vysokorychlostnímu internetu(nextra).Cca jsem byl Českým Telecomem blokován 6 neděl a nebylo možné nic urychlit i když neměl Telecom se mnou sepsanou řádnou smlouvu.Telecom
    dle jednání se mnou smlouvy nepotřebuje,jen mu stačí telefonický hovor s Vámi a to je pro něj řádná smlouva.
    Český Telecom nic negarantuje ani rychlosti ani seriozné jednání se zákazníkem,natož aby Vám písemně odpovídal na Vaše dopisy.Garantuje jen to,že musíte jen platit stálý měsíční poplatek za telefonní linku.Já jsem si vyzkoušel na vlastní kůži standartní postup Českého Telecomu.Nedovedu
    si představit jak by to bylo při nestandartním postupu.S novým poskytovatelem jsem spokojen i ta rychlost je oproti Českému Telecomu rychlejší(cca 420 kb).
  • 22. 9. 2005 16:18

    gianni (neregistrovaný)
    I zde je zřejmé,že Telecom jedná z pozice síly a monopolu.
    - tak jak je možné, že jste přešel k Nextře?:-)))
  • 28. 1. 2005 2:18

    adam kasak (neregistrovaný)
    Do ted jsem mel internet expres ale je to hruza,pada rych-
    lost,maji caste vypadky ale platit se musi porad stejne!!!
    Zadne reklamace neberou na vedomi,je to tam asi samej
    komous,varuji lidi pred timto pripojenim!!!!!!!!!!!!