Hlavní navigace

Dušan Murčo (Martinus.sk): Lidé na Twitteru jsou jiní

7. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Martinus.sk je největší slovenské internetové knihkupectví — založené už v roce 2001. Na Twitteru jsou aktivní asi od dubna 2010, kdy byl Twitter méně známý. Tehdy měli asi 200 následovníků a jen se tam kopírovaly stavy z Facebooku. Mají to ve firmě nastaveno tak, že jedenáct lidí má důvěru vyjadřovat se na Twitteru. Kromě domluvy na kritických věcech mají svobodu bavit se se zákazníky.

Martinus.sk je největší slovenské internetové knihkupectví — založené už v roce 2001.

Na Twitteru jsou aktivní asi od dubna 2010, kdy byl Twitter méně známý. Tehdy měli asi 200 následovníků a jen se tam kopírovaly stavy z Facebooku.

Mají to ve firmě nastaveno tak, že jedenáct lidí má důvěru vyjadřovat se na Twitteru. Kromě domluvy na kritických věcech mají svobodu bavit se se zákazníky.

Je dobré sledovat, zda už někdo neodpověděl, ale lepší odpovědět vícekrát než vůbec.

Prosazují přístup přátelský a otevřený.

Přestože na Facebooku mají skoro šedesát tisíc fanoušků, a na Twitteru jen 3570 následovníků, má smysl se jim věnovat, protože jsou to mnohem vlivnější lidé. Častěji nakupují na internetu, spíše mají smartphony, ovlivňují své okolí, poskytují relevantní zpětnou vazbu.

Když redesignovali, dali na Twitter „spy photo“ — dostali užitečnou zpětnou vazbu. Na FB většina lidí jen nadšeně lajkuje. Uživatelů na Twitteru je dobré se i přímo ptát.

Twitter je takřka jediný nástroj pro média — jako zdroj informací.

BRAND24

Utvořili si okhihach.sk.

Už se věnují i Pinterestu. Dobré na obálky novinek. Zkoušejí i Instagram. Sociální média vnímají jako možnost.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).