Hlavní navigace

Petr Dvořák: Nova nebude za 15 let jenom televizí, ale výrobcem obsahu

26. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

26. 2. 2009

Jak bude vypadat televize Nova za dalších 15 let? Podle generálního ředitele Petra Dvořáka bude mnohem pestřejší a nepůjde zdaleka o jednu jedinou stanici. Umožní divákům, kteří zrovna nebudou mít chuť na Ordinaci v růžové zahradě, aby si našli to svoje – muži sport, zahrádkáři svůj kanál a ženy ještě daleko ženštější program, než je Ordinace, řekl Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské noviny.

Lupa tip MF temata2

Navíc už to nebude čistě televizní médium, ale řekněme výrobce definovaného obsahu, který se bude snažit svým divákům předat různými jinými kanály, třeba i internetem, dodal šéf Novy. Nynější úbytek televizních diváků v řádu jednotlivých proces a přibývání uživatelů internetu v řádu desítek procent se podle Dvořáka navzájem vyvažují. Nova však nechce o diváky přijít tím, že jim nedokáže nabídnout kvalitní zábavu i na webu.

Kromě toho si Nova chce udržet masové publikum i specializovanými kanály. Snažíme se spíš zabraňovat úbytku tím, že divákovi nabízíme další přidané hodnoty, jiné kanály – Nova Sport, Nova Cinema, do budoucna i reality show na MTV. Když už i přesto divák odejde, snažíme se o kvalitní nabídku na internetu, vysvětlil Dvořák.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.