Hlavní navigace

Petr Dvořák: Nova nebude za 15 let jenom televizí, ale výrobcem obsahu

26. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

26. 2. 2009

Jak bude vypadat televize Nova za dalších 15 let? Podle generálního ředitele Petra Dvořáka bude mnohem pestřejší a nepůjde zdaleka o jednu jedinou stanici. Umožní divákům, kteří zrovna nebudou mít chuť na Ordinaci v růžové zahradě, aby si našli to svoje – muži sport, zahrádkáři svůj kanál a ženy ještě daleko ženštější program, než je Ordinace, řekl Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské noviny.

cif-tip-firmy

Navíc už to nebude čistě televizní médium, ale řekněme výrobce definovaného obsahu, který se bude snažit svým divákům předat různými jinými kanály, třeba i internetem, dodal šéf Novy. Nynější úbytek televizních diváků v řádu jednotlivých proces a přibývání uživatelů internetu v řádu desítek procent se podle Dvořáka navzájem vyvažují. Nova však nechce o diváky přijít tím, že jim nedokáže nabídnout kvalitní zábavu i na webu.

Kromě toho si Nova chce udržet masové publikum i specializovanými kanály. Snažíme se spíš zabraňovat úbytku tím, že divákovi nabízíme další přidané hodnoty, jiné kanály – Nova Sport, Nova Cinema, do budoucna i reality show na MTV. Když už i přesto divák odejde, snažíme se o kvalitní nabídku na internetu, vysvětlil Dvořák.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.