Vlákno názorů k článku E-Business Forum 2016: Zákazníci jsou nevěrní. A co s tím? od Torquemada666 - Zvlastni, ze 3 reklamaci u Alzy byly 2...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 10. 2016 15:22

    Torquemada666

    Zvlastni, ze 3 reklamaci u Alzy byly 2 vyrizeny na pockani, treti po zprave servisu, ze ten kus je fakt foobar (s velkou rezervou v terminu).

    Ano, nejsou nejlevnejsi - to je pravda. Ale co napisi, ze maji skladem, to je k vyzvednuti. A maji otevreno i v nedeli, coz je pro me dost velke plus.

  • 3. 10. 2016 21:32

    fd (neregistrovaný)

    ... Jak ztratit zákazníka ... ?

    czc - dotovany eshop (tedy spise davno cirkusovy kolotoc), mizerna funcionalita, naprosto tragicka data (to vite ze maji pouze 9 disku v 2,5" 2TB+ ? Ano ty vsechny ostatni v nabidce to s filtrem proste vubec nenajde).
    czc - historie cen ... zmizela
    czc - klub ... to uz neni ani parodie

    upc - mily zakazniku, jsi u nas 10 let a proto ti polovinu sluzeb rusime, a zbytek o 50% zdrazime, je to pro tebe vyhodne, protoze jako "novy" zakaznik dostanes 2x lepsi sluzby za polovicni cenu.

    alza - mily zakazniku, protoze jsi hlupak a na nas web se prihlasujes, tak ti sice vytiskneme na fakturu ze mas 30% slevu, ale budes to mit o 10% drazsi, nez kdyby ses neprihlasil.
    alza - a kdyby si mily zakazniku chtel tu 5tiletou zaruku, kterou vsude jinde dostanes za cenu o 1/3 nizsi samosebou, tak u nas za kazdy dalsi rok zaplatis dalsich 10% navrch.
    alza - pricemz az si to zbozi prijdes vyzvednout, tak ti k tomu nauctujeme prirazku vysokohorskou, pripadne, pokud bys nahodou chtel predbihat ostatni, tak velehorskou - tedy ne ze by to neco zmenilo na tom, ze ti zbozi preda nas znechuceny zamestnanec, ktery ti z 50% nerozumi ani dobry den (tedy "zdrastvujte" by mozna pochopil).
    alza - a kdyby si to zakazniku chtel nahodou reklamovat ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).