... Jak ztratit zákazníka ... ?
czc - dotovany eshop (tedy spise davno cirkusovy kolotoc), mizerna funcionalita, naprosto tragicka data (to vite ze maji pouze 9 disku v 2,5" 2TB+ ? Ano ty vsechny ostatni v nabidce to s filtrem proste vubec nenajde).
czc - historie cen ... zmizela
czc - klub ... to uz neni ani parodie
upc - mily zakazniku, jsi u nas 10 let a proto ti polovinu sluzeb rusime, a zbytek o 50% zdrazime, je to pro tebe vyhodne, protoze jako "novy" zakaznik dostanes 2x lepsi sluzby za polovicni cenu.
alza - mily zakazniku, protoze jsi hlupak a na nas web se prihlasujes, tak ti sice vytiskneme na fakturu ze mas 30% slevu, ale budes to mit o 10% drazsi, nez kdyby ses neprihlasil.
alza - a kdyby si mily zakazniku chtel tu 5tiletou zaruku, kterou vsude jinde dostanes za cenu o 1/3 nizsi samosebou, tak u nas za kazdy dalsi rok zaplatis dalsich 10% navrch.
alza - pricemz az si to zbozi prijdes vyzvednout, tak ti k tomu nauctujeme prirazku vysokohorskou, pripadne, pokud bys nahodou chtel predbihat ostatni, tak velehorskou - tedy ne ze by to neco zmenilo na tom, ze ti zbozi preda nas znechuceny zamestnanec, ktery ti z 50% nerozumi ani dobry den (tedy "zdrastvujte" by mozna pochopil).
alza - a kdyby si to zakazniku chtel nahodou reklamovat ...