Hlavní navigace

E-shop z hlediska použitelnosti

Patrick Zandl

U e-shopů jsme si zvykli na leccos a spoustu nepovedených detailů přehlížíme. Takové drobnosti mohou však nákup znepříjemnit, návštěvníka otrávit či dokonce poslat ke konkurenci. Na příkladu jednoho z nejlepších evropských e-shopů si ukažme, jak jej lze udělat, aby bylo nakupování příjemným zážitkem.

U e-shopů jsme si zvykli na leccos a spoustu nepovedených detailů přehlížíme. Takové drobnosti mohou však nákup znepříjemnit, návštěvníka otrávit či dokonce poslat ke konkurenci. Na příkladu jednoho z nejlepších evropských e-shopů si ukažme, jak jej lze udělat, aby bylo nakupování příjemným zážitkem.

Jak tedy má vypadat e-shop z hlediska použitelnosti? To do detailu na příkladu rozebírá Petr Staníček na Zdrojáku

Našli jste v článku chybu?