Hlavní navigace

E-shopy by měly přestat mlžit o dostupnosti zboží

8. 2. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jan Vetyška, šéf Asociace pro elektronickou komerci (APEK), říká, že by tuzemské e-shopy měly přehodnotit užívání pojmu skladem.  Protože slovo ‚skladem‘ chápe český člověk, že to mám ve vedlejší místnosti za vraty a v momentě, kdy mi přijde mail, tam jdu a hned posílám zboží, uvedl v rozhovoru pro náš sesterský server Podnikatel.cz

Jan Vetyška, šéf Asociace pro elektronickou komerci (APEK), říká, že by tuzemské e-shopy měly přehodnotit užívání pojmu sklademProtože slovo ‚skladem‘ chápe český člověk, že to mám ve vedlejší místnosti za vraty a v momentě, kdy mi přijde mail, tam jdu a hned posílám zboží, uvedl v rozhovoru pro náš sesterský server Podnikatel.cz

EBF - tip - heslo konference

Náročnost tuzemského zákazníka, ta jeho ‚rejpavost‘, nutí e-shopy třeba v oblasti skladovosti snažit se jim co nejvíce vyhovět a občas si hrát se slovíčky. Naše asociace se snaží, aby o dodání obchodníci informovali jasně. Prodejci ale mají občas obavy, že nemůžou napsat, že zboží dodají za týden, ale kvůli konkurenci musím napsat ‚skladem do tří dnů‘, říká Jan Vetyška

Výsledek je však stejný. Tři dny na vyskladnění, dva dny to jde k vám a celkově je to u vás za týden, vysvětluje Jan Vetyška. Celý rozhovor si můžete přečíst na našem sesterském serveru Podnikatel.cz. Mimo jiného v něm také zaznělo také to, v čem naopak mají české e-shopy náskok oproti zahraniční konkurenci.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).