Hlavní navigace

E-shopy by měly přestat mlžit o dostupnosti zboží

Jiří Macich ml.

Jan Vetyška, šéf Asociace pro elektronickou komerci (APEK), říká, že by tuzemské e-shopy měly přehodnotit užívání pojmu skladem.  Protože slovo ‚skladem‘ chápe český člověk, že to mám ve vedlejší místnosti za vraty a v momentě, kdy mi přijde mail, tam jdu a hned posílám zboží, uvedl v rozhovoru pro náš sesterský server Podnikatel.cz

Jan Vetyška, šéf Asociace pro elektronickou komerci (APEK), říká, že by tuzemské e-shopy měly přehodnotit užívání pojmu sklademProtože slovo ‚skladem‘ chápe český člověk, že to mám ve vedlejší místnosti za vraty a v momentě, kdy mi přijde mail, tam jdu a hned posílám zboží, uvedl v rozhovoru pro náš sesterský server Podnikatel.cz

CIF17_Rabaino_Lupa

Náročnost tuzemského zákazníka, ta jeho ‚rejpavost‘, nutí e-shopy třeba v oblasti skladovosti snažit se jim co nejvíce vyhovět a občas si hrát se slovíčky. Naše asociace se snaží, aby o dodání obchodníci informovali jasně. Prodejci ale mají občas obavy, že nemůžou napsat, že zboží dodají za týden, ale kvůli konkurenci musím napsat ‚skladem do tří dnů‘, říká Jan Vetyška

Výsledek je však stejný. Tři dny na vyskladnění, dva dny to jde k vám a celkově je to u vás za týden, vysvětluje Jan Vetyška. Celý rozhovor si můžete přečíst na našem sesterském serveru Podnikatel.cz. Mimo jiného v něm také zaznělo také to, v čem naopak mají české e-shopy náskok oproti zahraniční konkurenci.

Našli jste v článku chybu?