Výskyt výrobků s jejich logy v televizních pořadech, dosud označovaný za skrytou reklamu a také pokutovaný, získá na legálnosti. Počítá s tím novelizovaná evropská směrnice Televize bez hranic. Výjimku mají tvořit pouze pořady pro děti, zpravodajství a aktuální události. Provozovatelé by měli zároveň získat větší volnost v umisťování reklamy do vysílání, navrhuje podle agentury ČTK Evropská komise. Návrh se týká nejenom klasických forem vysílání, ale i šíření programu přes Internet nebo mobilní telefony.
Podmínkou zařazení product placementu do nějakého pořadu bude upozornění pro diváky, že se v něm objeví tento typ reklamy. Evropská komise chce povolit také nové tipy reklamy, například rozdělení reklamy. Naopak zachována zůstane minimální časová prodleva mezi jednotlivými reklamními bloky – 20 minut. Za jednu hodinu by mohli provozovatelé televizí odvysílat maximálně 12 minut reklamy, tedy stejný limit jako dnes.