Electro World: Hypermarkety ztrácí zákazníky se zájmem o IT produkty

4. 10. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Hypermarkety a supermarkety s nabídkou počítačů a souvisejících komodit již tolik nelákají, tvrdí společnost Electro World. Podle výsledků nedávného dotazníku této obchodní sítě nastupuje trend, kdy se původní zákazníci hypermarketů vracejí při nákupech IT produktů zpět ke specializovaným obchodům. Ty jim mohou nabídnout podstatně širší sortiment zboží a věcný a obsahově relevantní konzultační servis. Tvrzení Electro Worldu se dále opírá o průzkum, který provedly společnost INCOMA Research a…

Hypermarkety a supermarkety s nabídkou počítačů a souvisejících komodit již tolik nelákají, tvrdí společnost Electro World. Podle výsledků nedávného dotazníku této obchodní sítě nastupuje trend, kdy se původní zákazníci hypermarketů vracejí při nákupech IT produktů zpět ke specializovaným obchodům. Ty jim mohou nabídnout podstatně širší sortiment zboží a věcný a obsahově relevantní konzultační servis. Tvrzení Electro Worldu se dále opírá o průzkum, který provedly společnost INCOMA Research a GfK v rámci spotřebitelských šetření se zaměřením na prodejce elektra. Podle studie 70 procent respondentů očekává, že jim při nákupu prodávající odborně poradí. Tento trend nás nepřekvapil, spíše potvrdil, že naše strategie a zaměření na poskytování kvalitní odborné pomoci zákazníkům je správná. Děláme vše pro to, aby se k nám zákazníci vraceli stále častěji a s důvěrou se obraceli na naše prodavače, prohlašuje generální ředitel společnosti Jiří Klíčník. (Tisková zpráva)

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).