ESET chce v nové kampani přetáhnout firemní zákazníky od konkurence

9. 2. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

ESET představil novou kampaň s názvem Vykoupíme vás do bezpečí. Chce ke svým bezpečnostním produktům přilákat firemní zákazníky, kteří používají nástroje od konkurence. Při nákupu pěti a více licencí do 30. dubna 2011 navýší délku platnosti licence o dobu, která zákazníkovi zbývá z licence stávajícího konkurenčního řešení (maximálně však o jeden rok). Stačí doložit například fakturu jako doklad o řádném nabytí licence. 

ESET představil novou kampaň s názvem Vykoupíme vás do bezpečí. Chce ke svým bezpečnostním produktům přilákat firemní zákazníky, kteří používají nástroje od konkurence. Při nákupu pěti a více licencí do 30. dubna 2011 navýší délku platnosti licence o dobu, která zákazníkovi zbývá z licence stávajícího konkurenčního řešení (maximálně však o jeden rok). Stačí doložit například fakturu jako doklad o řádném nabytí licence. 

Nová nabídka je určena především pro malé a střední podniky. Spousta z těchto firem se rozhodne pro určitý bezpečnostní software, po čase ale zjistí, že jim z různých důvodů nevyhovuje. Nemohou si ovšem dovolit nechat licenci propadnout, a tak čekají, až jim vyprší platnost licence a teprve poté se rozhodnou pro konkurenční řešení. Proto ESET přišel s kampaní „ESET Výkupné, řekl Jaroslav Fabián, marketingový ředitel společnosti ESET.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).