Panevropský zpravodajský kanál Euronews, který je na starém kontinentu co do počtu diváků jedničkou, chystá expanzi do chytrých televizorů napříč všemi značkami. Zástupci stanice to oznámili na technologickém veletrhu IFA, který v těchto dnech probíhá v německém Berlíně. Smlouvy už jsou podepsány se všemi klíčovými hráči, mezi které patří Panasonic, Philips, Samsung, Toshiba i LG Electronics.
ČTĚTE TAKÉ: Evropská zpravodajská jednička Euronews spouští vysílání v ukrajinštině
První značkou, kde je Euronews dostupný již od června 2010, byl Panasonic. Majitelé televizorů těchto značek mají díky připojení k internetu k dispozici archiv pořadů News, Cinema, Le Mag a No Comment. Prostřednictvím služby Philips Smart TV je Euronews k dispozici od června letošního roku. Obsahová nabídka je v podstatě shodná jako pro značku Panasonic. Aplikace pro televizory Samsung bude napříč Evropou dostupná v horizontu několika měsíců. Archiv stanice je nabízen v několika jazycích – angličtině, němčině, francouzštině a italštině. Značky LG Electronics, Vestel a Loewe budou brzy následovat.