Hlavní navigace

Euronews se divákům představil s novým vizuálem

12. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
12. 1. 2011

UVNITŘ VIDEO Zpravodajský kanál Euronews včera inovoval svůj grafický vizuál. Stanice na to upozornila prostřednictvím své stránky na komunitním portálu Facebook. Změnou prošly ale pouze některé grafické prvky – ostatní (například hlavní znělka zpráv) zůstaly beze změny. K tomuto kroku si vybrala stanice magické datum i čas – 11.1.2011 v 11 h­odin středoevropské­ho času.

ČTĚTE TAKÉ: Zpravodajský kanál France 24 přejde v lednu na formát 16:9

Euronews se při té příležitosti zeptal diváků, zdali změny hodnotí pozitivně, nebo negativně. Jako u všech novinek se pochopitelně názory na nový vizuál liší. Podle některých diváků působí použitá červená a černá barva lacině, ale kladně je hodnocen přechod do formátu 16:9. V tom se asi většina lidí shodne nejvíce. Podle divačky Susan Schadmand se povedlo také nové grafické provedení počasí, které je nyní více barevnější.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).