Hlavní navigace

Euronews se divákům představil s novým vizuálem

Sdílet

UVNITŘ VIDEO Zpravodajský kanál Euronews včera inovoval svůj grafický vizuál. Stanice na to upozornila prostřednictvím své stránky na komunitním portálu Facebook. Změnou prošly ale pouze některé grafické prvky – ostatní (například hlavní znělka zpráv) zůstaly beze změny. K tomuto kroku si vybrala stanice magické datum i čas – 11.1.2011 v 11 h­odin středoevropské­ho času.

ČTĚTE TAKÉ: Zpravodajský kanál France 24 přejde v lednu na formát 16:9

Euronews se při té příležitosti zeptal diváků, zdali změny hodnotí pozitivně, nebo negativně. Jako u všech novinek se pochopitelně názory na nový vizuál liší. Podle některých diváků působí použitá červená a černá barva lacině, ale kladně je hodnocen přechod do formátu 16:9. V tom se asi většina lidí shodne nejvíce. Podle divačky Susan Schadmand se povedlo také nové grafické provedení počasí, které je nyní více barevnější.