UVNITŘ VIDEO Zpravodajský kanál Euronews včera inovoval svůj grafický vizuál. Stanice na to upozornila prostřednictvím své stránky na komunitním portálu Facebook. Změnou prošly ale pouze některé grafické prvky – ostatní (například hlavní znělka zpráv) zůstaly beze změny. K tomuto kroku si vybrala stanice magické datum i čas – 11.1.2011 v 11 hodin středoevropského času.
ČTĚTE TAKÉ: Zpravodajský kanál France 24 přejde v lednu na formát 16:9
Euronews se při té příležitosti zeptal diváků, zdali změny hodnotí pozitivně, nebo negativně. Jako u všech novinek se pochopitelně názory na nový vizuál liší. Podle některých diváků působí použitá červená a černá barva lacině, ale kladně je hodnocen přechod do formátu 16:9. V tom se asi většina lidí shodne nejvíce. Podle divačky Susan Schadmand se povedlo také nové grafické provedení počasí, které je nyní více barevnější.