Panevropský sportovní kanál Eurosport je podle šetření agentury European Media & Marketing Survey (EMS) nejsledovanější celoevropskou televizí stanicí. Letošní průzkum EMS potvrdil to, co předchozích dvanáct průzkumů od roku 1995: pozice Eurosportu mezi celoevropskými televizními stanicemi je neotřesitelná. Sesterský kanál Eurosport 2 je podle stejného průzkumu nejrychleji se rozvíjejícím programem na evropském televizním trhu.
K TÉMATU: Mezi evropskými elitami je nejpopulárnější televizí Eurosport
Oba programy si oproti loňským výsledkům průzkumu významně polepšily ve sledovanosti. Podle výsledků, které EMS zveřejnila minulý týden, sleduje Eurosport každý měsíc alespoň jednou 47,7 procenta Evropanů, což je o tři procenta více než loni. Týdenní zásah stanice vzrostl o dvě procenta na 32 procent populace celé Evropy, u Eurosportu 2 rostl dokonce o 12 procent.