Hlavní navigace

Eurosport představil logo pro zimní olympijské hry, které proběhnou příští rok

15. 3. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Eurosport
UVNITŘ VIDEO – Zimní olympijské hry se příští rok uskuteční v jihokorejském Pchjongčchangu, inspirací pro aktuálně představené logo měl být „duch Korejské republiky“.

Zimní olympiáda v roce 2018 bude první, která se na obrazovkách Eurosportu objeví jako součást jeho nové pozice, kdy se označuje za domov olympijských her v Evropě. Logo pro zimní olympijské hry v korejském Pchjongčchangu tak naznačuje novou éru Eurosportu, který se chce stát jedničkou mezi evropskými sportovními destinacemi. Logo se objeví na všech obrazovkách a platformách Eurosportu před i během her v Pchjongčchangu v příštím roce.

Emblém spojuje současné logo Eurosportu s anglickým jménem pořadatele olympijských her, městem PyeongChang, jehož název je umístěn nad olympijskými kruhy. Tato tři spojená loga jsou zastřešena siluetou hor, která symbolizuje prostředí zimních olympijských her. Nad siluetou je klenba připomínající tvar olympijských kruhů. Logo bude představeno v několika variantách využívajících podle tiskového vyjádření živou barevnou paletu ducha moderní K-pop kultury.

Z chystaných zimních olympijských her bude Eurosport vysílat více než sto sportovních akcí v přímém přenosu, ale také kdykoli na vyžádání a na jakémkoli zařízení. Zimní olympiáda v Pchjongčchangu by se měla stát nejdigitálnějšími olympijskými hrami v Evropě. V masovém měřítku chce Eurosport představit olympijské hry i na svých digitálních stránkách, včetně mateřského Eurosport.com, a napříč jednotlivými platformami sociálních médií.

CIF - osobnosti

Společnost Discovery Communications, do jejíhož portfolia Eurosport patří, vlastní exkluzivní multimediální práva na olympijské hry pro padesát zemí a regionů v Evropě v letech 2018 až 2024.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).