Hlavní navigace

Evropané jsou připraveni platit za obsah

15. 1. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle studie Jupiter Research roste počet Evropanů, kteří jsou ochotni platit za internetový obsah. Například 19 procent dotázaných odpovědělo, že by platili za stahování hudby. Největší podíl na placeném obsahu v současnosti má herní průmysl, který se na příjmech z obsahu podílí téměř třetinou. (Nua)

Podle studie Jupiter Research roste počet Evropanů, kteří jsou ochotni platit za internetový obsah. Například 19 procent dotázaných odpovědělo, že by platili za stahování hudby. Největší podíl na placeném obsahu v současnosti má herní průmysl, který se na příjmech z obsahu podílí téměř třetinou. (Nua)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).