Hlavní navigace

Evropané si začali více stěžovat na e-shopy

23. 6. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V loňském roce výrazně v členských zemích EU vzrostl počet stížností na internetové obchody. Evropská spotřebitelská centra (ESC) loni v oblasti přeshraničního elektronického obchodu řešila 1834 stížností a sporů. V roce 2004 jich přitom bylo jen 831. Počet stížností tak vzrostl o více než 100 procent, ovšem za zvýšení můžete částečně vznik několika nových poboček v nových členských zemích. Nejvíce stížnosti ESC dostala na obchodníky z Německa, Velké Británie a Francie. Česká pobočka ESC musela…

V loňském roce výrazně v členských zemích EU vzrostl počet stížností na internetové obchody. Evropská spotřebitelská centra (ESC) loni v oblasti přeshraničního elektronického obchodu řešila 1834 stížností a sporů. V roce 2004 jich přitom bylo jen 831. Počet stížností tak vzrostl o více než 100 procent, ovšem za zvýšení můžete částečně vznik několika nových poboček v nových členských zemích. Nejvíce stížnosti ESC dostala na obchodníky z Německa, Velké Británie a Francie. Česká pobočka ESC musela řešit jen 24 sporů. Polovina všech stížností se měla týkat dodání objednaného zboží. Čtvrtina stěžovatelů nebyla spokojena se stavem doručeného zboží. (Finanční noviny)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.